Säsong Österrike 11/12 letar sällskap

Plastfan

Ny medlem
Tjenare allihopa!

Det har vart bestämt ett tag nu att jag ska ner till alperna och pröva på min första säsong där nere. Men efter ett tag då min polare fick förhinder så återstår enbart jag.
Jag letar efter någon att dela boende och gärna någon/några att resa med, förhoppningsvis med bil då det är roligare än tåg eller flyg. Jag är ganska inställd på St.Anton men kan även tänka mig andra orter i Österrike. Också Schweiz och Italien är mer än okey.

Letar efter ett gäng sköna människor, tjejer som killar.

Tjena jag är sugen som fan på St.anton till vintern!

Ischgl kommer bli fett. Titta in på vår tråd. Inte jättemycket inlägg än men det kommer.

Tjena!
Jag har också tänkt dra en säsong, men inte en jäkel av mina polare är intresserad. Men till alperna ska jag! Så det vore ju skoj att hitta kul folk att hänga med:)

Hallå! Jag och en kompis är grymt sugna på att göra en säsong nere i Alperna också, känner till några sköna byar i Italien men Österrike går ocks mycket bra.
Hade varit nice o va några fler som drog ner dit! :)

Jag är också riktigt sugen på att göra min första säsong i Österrike, men i Bad gastein. Jag har varit där på semester tre gånger och jag måste verkligen säga att jag gillar det som fan. Det som är mitt lilla problem är att ingen av mina polare är sugna på att åka pga skola, jobb osv. Är det någon som mer som är intresserad av BG?

Har också tänkt att försöka komma ner till Bad gastein eller St anton i vinter men inte många av polarna åker skidor tyvär.

Vi är sugna men svårt att hitta boende utan kontakter... Skulle någon av er fixa boende och har plats till en kille o en tjej så hör gärna av er, skicka pm eller något! Jobb kan man ju alltid fixa på plats!:)

Jag och en polare har planer på att dra ner till Bad Gastein i slutet av nov/början av dec. Någon som ska ner och behöver två sköna grabbar att fylla ut bilen med? Det är vår första säsong och vi är något gröna på hur man bör göra med boende, har försökt googla runt lite hemifrån, men det är jävligt svårt att hitta något när man inte vet exakt vad man letar efter :)

Senast ändrad:
tjena! jag är också sugen på att dra en säsong nere i alperna. österrike eller schweiz är det som lockar mest! har gjort två stycken säsonger i svenska fjällen men känner för att dra mig neråt i vinter. har också precis som många andra, inga speciellt skidintresserade kompisar, och behöver därför hitta någon att dra ner med! :)

Tja! Vi är två trevliga prickar som också ska ner och vintersäsonga i bad gastien. försöker fortfarande leta efter boende på hemma plan. så om någon är sugen på att släppa in två trevliga tjejer från halmstad i sin lya är vi mycket intresserade :)

Sofie och Lena :).

Tjenare!

Precis som alla andra är jag ensam, behöver någon att åka samt dela lägenhet med för att få ner till rimmligt pris, jag kan åka när som helst! Början på dec tror jag är bäst då det finns mest jobb där! Som sagt jag är ensam och åker gärna ner med något gäng!

Hör av er! :D

Hallå!

Vi är tre goa gubbar som söker boende i St.Anton mellan den 31 dec till 8 januari. Vi skall göra en roadtrip genom alperna och vill gärna fira nyår i anton.

Så har ni en säng/soffa/madrass eller bara en plats för en madrass så hör gärna av dig/er till oss! =)

/Alex, Martin och Simon

Tja!

Amanda heter jag och är en 22-årig tjej som säsongade i St Anton förra säsongen.
Nu har jag planerat att åka ner igen och har fixat värsta lyan som jag gärna vill dela med mig av.
Förra året betalade vi på tok för mycket så jag har försökt få tag på en lägenhet som är ett par tusenlappar billigare i månaden och lyckades få mina gamla bummarpolares lägenhet i St Jacob.
Det är en liten bit ifrån men det går gratis skidbussar varje kvart och tar bara 10 min. Man kan även gå hem från krogen på natten och framför allt tänkt på hur mycket billigare den är och hur fit man kommer att bli ;)

Lägenheten är hur fräsch som helst! Helt nyrenoverad med diskmaskin, tvättmaskin, fullt utrustad kök, 4 supersköna King size dubbelsängar ja You name it.
Hyran ligger på ca 4800:- / månad och det bästa är att man kan betala månadsvis! Vilket inte är helt vanligt där nere.
Hyresvärdarna är supertrevliga och tillåter dessutom lite besök då och då.

Jag söker nu 4-5 sköna människor som vill dela denna underbara lägenhet med mig?
Jag kommer att åka iväg till Australien den 4e Okt så hör av er så snart ni kan. Därefter kommer ni få kontakt med min lillsyrra. Hon är också okej :)

Maila en kort presentation och bild eller ring NÄRSOMHELST!

amandagunnarsson_@hotmail.com

Amanda +46763- 28 28 86

Emma +46730- 740 375 ( efter den 4e Okt )

Tjo!

Är jättesugen på att göra en säsong i st anton, men behöver hitta någon/några att bo med och åka ner med. Jag ställer gärna upp som roomie! Hör av er om någon vill samåka eller har fått tag på boende!

/Sofie

Haj! Vi e två 20 åriga killar från Lund som tänker dra ner till st anton i mitten på november. Vi söker främst någon/några att dela boende och jobb hade vi tänkt fixa på plats.
Vi är positiva, ordentliga killar som gillar att ha kul och kommer inte ha några problem att dela boende med vem som helst.
Hör gärna av er via pm eller till jesper_sjostedt@hotmail.com

Hallå.
Är som alla andra här sugen på en säsong i BG, st anton eller något annat schysst ställe. åker själv och vore trevligt med några att dela ett boende med. hör gärna av er!

/Jesper

Snödjup

Tillbaka
Topp