Säsong St Anton

freeride_nu

Aktiv medlem
Säsong St Anton
Nån som vill med, i december-01 typ... Eller nån som har värdefulla tips att dela med sig av? Eller kanske bara vill berätta nåt annat intressant som kan vara av värde för en liten tjej som jag, innan det bär iväg. Hör av er!

Säsong St Anton
Tjena, jag och en kompis (oskar) ska oxå till St: antonoch plöja puder i kanske 3-4 månader. Vi är 19 år och skulle gärna dela boende så att det blir lite billigare. Hör gärna av dig, vi sticker typ slutet av november.
/Nisse

Säsong St Anton
Hej!
Jag hade också tänkt åka till St Anton i år. Kanske vill du ha mig med? :) Jag e 20 år och gillar skidor som snowboard.

Bye// Anna

Säsong St Anton
Hej!
Jag heter Anders (21) och har tagit ett ar off fran Chalmers och ska ner till Alperna kommande sasong. Kan tanka mig flera stallen. Hade inte tankt att jobb dar nere utan fixa pengar hemma pa orten och sen branna allt pa skon akning. Sugen? Hor av dig, eller nan annan om ni tycker det later bra.
Skida lugnt!

Säsong St Anton
Om det inte finns något självklart ställe så måste det helt klart styras upp. Det kommer nog finnas en hel del ledsna själar därnere den 24:e som saknar mammas köttbullar och farmors Jansson!

/Peter

Säsong St Anton
Hej Maria!
Vi är oxå ett par glada (4) som ska ner till st anton till vintern, åker runt den 1 december ungefär!!
Har inte allt för många bar tips just nu, men.. Så fort vi vet ngt så kan vi höra av oss till dig och vet du ngt så kan ju du höra av dig till oss!Har vissa adresser till boende där nere om det skulle intressera dig!!

MVH Jenni

Säsong St Anton
Hej

Firandet av storhelger är det minsta problemet i anton.
Julafton så brukar det vara julbord hos mattis i tennishallen. Jag har för mig att det var så även förra året, dagarna kring jul och nyår blir lite halv grötiga...

Nej nu ska jag till norge och försöka jobba ihop pengar så att jag kan dra till Bali en månad innan säsongen börjar.
Hoppas att alla som skrivit här lyckas med jobbsökandet, jag kan bara säga, watch out för pettneu om ni inte har bil.
Taxi är ganska dyrt

Im out

Tillbaka
Topp