Säsong Val D'isere 2014/2015

Tjena, ung man på 20 år som hade planer på att sticka till franska alperna i 2-3 månader! Har alltför tråkiga kompisar som jobbar eller har annat tråkigt för sig i vinter och söker därför någon likasinnad som kan tänka sig att dela boende med mig under denna resa!
Hade tänkt mig val thorens eller val d'isere
Skicka pm eller hör av er på Facebook om ni är intresserade. Ciao
https://m.facebook.com/edvin.alexandersson

Hej,
20 år gammal kille från Stockholm.
Har tänkt att göra en säsong i val d'isere denna vinter.
Min plan är att dra ner ensam då mina vänner har annat tråkigt för sig.
Det jag vill få ut av min säsong är mycket skidåkning, skönt häng och även en del party.
Jag har även planerat att jobba litegrann på nattklubb.
Jag söker nu någon/några härliga människor att dela lägenhet med. Finns det någon som har en plats över får ni gärna kontakta mig! :cool:
Ni när mig enklast på: linustillander@gmail.com eller på Facebook: Linus Tillander
Vi hörs! :)

Hej!
Vi är tre tjejer (födda 93/94 från Varberg och Gbg) som ska göra vår andra säsong i Valdi i vinter. Vi ska försöka hitta en lägenhet för fem eller sex pers så letar alltså efter några som vill bo med oss och bli en del av vår lilla familj. Hade varit kul att hitta några som ville hänga ihop med oss, både i backen och vid middagsbordet. Puder prioriteras före party! (men om snön är dålig blir det shots hela natten lång). Vi tror att vi; är lätta att ha att göra med, lagar Valdis bästa grötfrukost och har alpernas sämsta (men också roligaste) humor.
Låter vi som några du skulle vilja hänga med i vinter så tveka inte att höra av dig!

Tjena!!

Har fått tag i en fräsch lägenhet i centrala Val D'Isere och behöver en till inneboende! Är du solo och vill bo med några schyssta grabbar på 20 år så är det bara att höra av sig på PM här eller facebook :)

Hej!

Är en tjej på 20 år från göteborg som tänkte göra sin första säsong i val d'isere. Jag älskar att åka snowboard men tackar inte nej till en skön kväll med party.

Jag letar nu boende och tänkte höra om det är någon som har en plats över eller vill leta lägenhet tillsammans!

Hör gärna av dig till mig på PM eller Facebook:

https://www.facebook.com/linnea.millard

Linnea

Hej!

Tänkte försöka komma iväg och skida lite 3 månader. Kommer dock inte iväg förens 15 januari. Om någon har en plats kvar i sin lägenhet från mitten på januari så får du gärna skicka ett PM. Ort spelar mindre roll men siktar på franska alperna:).

Om någon går i samma tankar som mig, har jag eventuellt ett boende i val d´isere som finns att hyra från mitten på jan.

Hälsningar Oliver

Sjukt kul att så många ska till Valdi i vinter! :D

Om någon är intresserad, så finns det en fyrbäddslägenhet ledig i Valdi under december (jag och mina kompisar som hyr den kan tyvärr inte komma ner förrän 28:e december). Så om du/ni behöver tillfälligt boende medan det letas jobb, eller bara vill ha en härlig skidvecka över jul, så finns det en fräsch lägenhet i Valdi som väntar på er!

PMa vid intresse! :D

Vill även påminna alla framtida säsongare i ValD att det är 25% rabatt på liftkorten innan 1:a november, 8000 istället för 11000 är ganska tacksamt då orten är en av de dyraste att leva i! Pass på att boka!!

Hejsan allihopa!

Jag har kollat ut en lägenhet för 3 personer (50 meter från pisten och 2 min gång in till centrum) i Val denna säsongen! NU behöver jag två roliga personer att bo med, killar eller tjejer spelar ingen roll. :)

Vill ni kika på lite bilder eller veta mer om mig eller lägenheten eller whatever, skriv till mig antingen på Facebook: https://www.facebook.com/tor.alm1 eller e-mail: tor-alm@hotmail.com.

Själv är jag 19 år och ska göra min första säsong.

Någon som ska åka bil ner i början av december och vill ha med två goa tjejer i bilen alternativt bara lite av våra väskor? Hade varit guld! Mot betalning givetvis.
pm:a i så fall.

Hej jag och min kompis Elin är intresserade av boende i Val D'isere under vintern. Vi är båda två sköna personer som är enkla att ha att göra med. Jag från Lund, Elin från Dalarna. Så finns det några sängar som behöver fyllas upp bara hojta till! Vi har inga större preferenser så länge vi får tillgång till snö :D

Dra iväg PM om ni har något på g. Självklart letar vi själva också :)

@Toralm, drog även jag iväg ett PM på fb :)

Senast ändrad:
Hallå igen!

Som det är nu har vi boende för fem, men är bara fyra. Vi var fem, men den siste tvingades hoppa av.. Vi är just nu tre tjejer och en kille och vill gärna ha en kille till för att väga upp, men tjejer är självklart välkomna att höra av sig med!

Behöver snabba svar då det är dags för betalningen nu!

Lägenheten ligger i ett bra läge, 5min till pisten och 2min till centrum. 35m2 ganska mysig lägenhet med stort vardagsrum och ett bra kök!

Hör av er på fb till Frida Arnhög eller här!
Mvh fridde & co

Hallå!

Är intresserad av att hyra in mig under perioden mitten december - mitten februari. Om någon har, eller känner någon som har, någon plats under denna period hör gärna av er! :)

Är 20 år, van att bo trångt och lätt att komma överens med. Är såklart beredd att betala lite extra per månad i hyra i och med att jag endast är där under två månader.

Hör gärna av er via PM eller https://www.facebook.com/erik.brundin

Ha det gött,

/Erik

Hejsan!

Även jag som alla andra i denna tråd är sugen på en säsong med puder, fest och galenskap i Val D´isere detta år. Tänkte åka ner i slutet av november (mellan 26-30).

Och då måste man ju såklart ta tag i förpliktelser som tak över huvudet innan man kommer dit så man inte får sova ute bland vargarna en hel vinter. Så jag undrar ifall alla redan hittat rumskamrater eller ifall det kan finnas en ynka liten plats för en sådan go kille som jag?

Jag är 22 år, supertrevlig, superrolig, superglad, superduktig på åka, och alla andra super- som ni kan komma på som klingar i dur. Så snälla hör gärna av er till mig antingen här eller på FB
https://www.facebook.com/gustav.jansson.90

Ps. första säsongen men lovar att inte göra er besvikna.

Ha det !

Hej! Är en tjej på snart 19 år från Stockholm som älskar vintern och alkohol, söker nu boende för säsongen i hopp om att någon har någon liten vrå där jag kan knö in mig, är inte så kräsen. Annars är jag fett skön så hör av er :) Pm eller Facebook: https://www.facebook.com/evelinaka

Hejsan, Söker fortfarande efter delat boende i Val D´isere.
Om det är någon som har något eller har några tips på sätt att få tag i något så vore jag jätte tacksam!
Paniken börjar krypa på!

Tillbaka
Topp