Säsong vintern 06/07

TaTTaren

Medlem
Säsong vintern 06/07
Tjenare tänkte bara fråga om det är någon som har några planer på att säsonga någonstans NÄSTA vinter, det är så att jag rycker in i oktober i år så detta året blir det ingen skidåkning för mig så jag måste planera "hela" ett år i förväg och tänkte om det var någon mer som har planer på det då :)

Någon som kanske har några bra förslag på vart det är bra att åka en säsong och även om ni vet hur det är med jobb möjligheter när man åker bort sådär.

have a nice day
//Peace out

Säsong vintern 06/07
hehe det skadar aldrig med en extra inkomst, man behöver ju inte jobba alla dagar i veckan utan kanske bara 3 och några timmar om dagen för att få in lite extra supa/equip pengar ;)

Säsong vintern 06/07
Jag kommer förhoppningsvis dra i väg och säsonga nästa vinter... Sitter nästan i samma sits som dig, fast stolsnummret bredvid. Det är nämligen så att om jag får göra lumpen, går i väntans tider tills november, så kommer jag få börja den April 04... Så då skulle jag ha en hel jäkla sommar, höst och vinter efter studenten utan ngt att göra, så min planering är som föjer, om jag då får göra lumpen, allt hänger på det... Först tar ajg studenten, latchar omkring lite, kanske går en bartenderkurs, börjar tenta upp betyg och liknande, börjar jobba lite så att man har lite pengar att spendera. Sen framemot december så tror jag nog att jag sticker över pölen och pumpar lite puder i Whistler ända fram till slutet mars, början april, då jag kommer hem med världens värsta skidåkarlår och gör militärtjänst ute på Berga i 450 dagar! Tadaaa, så kommer mina närmsta 3 år att se ut, om allt går som det ska. Så jag kommer nog att åka till Whistler vintern/våren 06/07... Kanske blir det med dig?

Säsong vintern 06/07
Jag går sista året på gymnasiet nu, och är sjukt sugen på att dra iväg!
Så jag har bestämmt mig för att säsonga nästa vinter, troligtvis i St. Anton, så man har lite nytta för tyskan :P ska dit över nyår iår så tänkte kolla runt lite. Men jag ska säsonga 06/07, DET ÄR BESTÄMMT!

Säsong vintern 06/07
okej som mig då, gjorde samma sak efter skolan semestrade och hade det trevligt/ har det trevligt innan jag rycker in den 31 okt nu för att sedan komma ut i agusti(förhoppningsvis) med en massa pengar och en massa vilja att säsonga :).

näe men vore kul om man kunnde få med sig ett gäng ner någon stans til alpvärlden,
men det lutar åt att förvinner någon gång innan jul eller strax efter får se vilket som passar bäst,

Jins go for it ;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp