Säsonga 09/10 Söker det mesta...

Tjena! Sitter på boende i alagna för 3 pers! Scweinigt billigt med:) blir vi 3 st blir de strax under 10 euro per natt! säsongskort e med relativt billigt....
Intresserad, så släng in ett pm el. mail jonas.johnsson@rydsmk.com

Mvh

Kan tillägga att de är bokat från 6/1 till 15/4, de hade det lite kärvt över nyår därför blev de så! www.campeggioalagna.it för mer info om boendet

Tja! vill du hänga med en annan pitebo så kan jag rekommendera mig själv så åker till val thorens för säsongen. Var i Serre förra, gillar val thorens bättre.

Jag har en fet lya på g i Somalia om du är sugen. 1000SEK/månad för eget rum inkl. internet. Det är nog det enda jag kan skrapa fram till nån som inte har tålamod att vänta längre än 5h på svar......

Jag och några polare ska dra till serre chevalier, Alltid kul att träffa nytt folk att åka ner med! Hör av dig!

Jag är absolut intresserad!!
Jag verkar vara din själsfrände, jag är 19 år, vill inte plugga. Funderar på en säsong i alperna, alt kanada men är tvungen att dra iväg själv. Är mer inne på att leva snålt än att jobba. Dessutom är jag mer inne på powder än park och har också spade, sond etc..
Du är nu min FR-vän, middag för två imorrn kväll?

Förlåt om mitt inlägg var lite luddigt, det var ju en semesterkväll...
Vad jag menar är att jag är inne på helt samma spår som du och gärna skulle vara med och snacka ihop nånting.

Finns det ingen typ 22+ som har något ledigt eller vill dra ihop något? Roligare att hänga med folk som iallafall kan betala räkningarna själv :P

För är man 19 så kan man inte betala räkningen själv? Visst, att ungdomsarbetslösheten är stor just nu, men så är inte fallet för alla, Jarr

Senast ändrad:
Jag är intresserad som fan.
Jag är 21, duger det för att man ska kunna betala räkningarna eller? :p

Har ni tänkt jobba nått, eller bara leva på det som är billigt liksom?

Jag har inte precis några krav på boende, bor o bakluckan på en volvo om det ska vara så :P vill bara åka skidor :P

Senast ändrad:
Tjo!

Jag är en skoltrött, skidsugen skåning som gärna delar boende någonstans i alperna, dock ej france.

(Jag läste ekonomi på gymnasiet så jag kan betala räkningar =))

Hade gött och hör gärna av dig om du hittar något boende och behöver någon dude att dela rum med.

Hade!

Tja! Här är en till med liknande tankar.. Jobbar gärnet nu fram till oktober så kommer kunna betala räkningar, trots att jag bara är 19:P Är mest sugen på att leva snålt och kunna åka skidor varje dag faktiskt :) Är även jag helt själv och söker några sköna människor att dela vintern med, var jag hamnar spelar inte så stor roll. Men gärna nåt mindre ställe med billiga liftkort osv.. typ mayrhofen.

släng iväg ett pm!

mvh

Tillbaka
Topp