Säsonga för första gången
Hej, jag heter Astrid och har precis fyllt 24 och har alltid älskat att åka skidor och gjort det mycket sen jag va liten och jag hade velat säsonga någonstans antingen i Sverige eller utomlands då jag även känner folk som har gjort det och tyckt det verkar så himla kul men har vart rädd för att åka själv innan då jag inte haft någon att åka med och är nu rädd att jag är för gammal typ? Så undrar ifall det är ”för sent” för mig eller om folk fortfarande gör det i min ålder och jag både är intresserad av själva åkandet och även ”festkulturen” då jag inte upplevt det. Har vart i en lång relation som tog slut och känner att jag verkligen måste göra något för mig själv och nytt med mitt liv och saker som jag känner att jag gått miste om pga det och i vuxenlivet generellt. Så hade vart jättetacksam för tips osv på saker man ska tänka på isåfall eller hur det är att åka själv samt bästa ställena att åka till när man åker för första gången för funderar främst på någonstans i Sverige och kanske sälen just nu.