Säsonga första gången!

ascherr

Medlem
Säsonga första gången!
Jag och två polare som nu gått skolan är galet sugna på att åka och säsonga för första gången. Har tidigare varit i Chamonix och Cortina men aldrig säsongat.
Någon som har tips på orter att satsa på, ställen att jobba på, boende osv. osv?
Vore grymt

Säsonga första gången!
hehe.. hittar du nåt bra? Jag håller på å försöka hitta boende men d går inte så bra... dom flesta har bara en plats över å vi e två.. såå jag skriver till alla jag hittar nu å hör mig för :P

Säsonga första gången!
Om du söker på champoluc så får du upp en kille som letar efter folk som kan jobba i hans skiduthyrning. Har knegat där förut.. helt ok.. och bra skidåkning.. Monterosa!

Säsonga första gången!
CrazyMac sa:
hehe.. hittar du nåt bra? Jag håller på å försöka hitta boende men d går inte så bra... dom flesta har bara en plats över å vi e två.. såå jag skriver till alla jag hittar nu å hör mig för :P
Kjenner noen som leier ut leilighet som er stor nok for 5 i Vallorcine v/ Chamonix. 1000€ måneden - billigere enn det du kan få i Chamonix i tilsvarende størrelse - gåavstand til en av liftene i Le Tour systemet - og ikke mer enn 10 min til Argentiere/ 20 min til chamonix med buss...
Sjekk innlegget til gussiefish i skibumforumet...

Säsonga första gången!
jag har nu bestämt mig för verbier och letar boende och så nu. har kollat här på forumen och på verbiers hemsida men inte hittat något än. någon som har något att dela med sig av? vi är tre pers som åker ner.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp