Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag kommer från Halland.pinkiii sa:Hej!
Ni måste bara hjälpa mig!! Jag har sån sjuk beslutsångest! Har blivit antagen till intervju för jobb i lindvallen den 19:e. Men jag är så osäker på om jag verkligen vill detta. Älskar att åka skidor. Men bor ända nere i skåne, så det är ju inte så att jag kan åka hem och hälsa på, kommer få sån hemlängtan. Har lägenhet här hemma som jag lämnar då, också fast jobb som jag måste säga upp. Det är inte lätt att få jobb idag men samtidigt vill jag inte fastna där jag är och vill prova på nya saker! Alla säger ju att det ska vara så himla roligt där uppe.
Och hur funkar det med intervjuerna, hur stor är chansen att man kommer med? Många som får åka på intervju menar jag? Och hur lång tid tar det sen innan man får reda på om man kom med...!?
Shiit ge mig några kloka ord så att jag kan reda ut allt trassel i hjärnan, please!! :o
Thanks! Pinkiii:D
Intervju måste du åka på.Elin871 sa:Jag väntar fortfarande och jag behöver svar nu!
Är det inte säkert att man behöver åka på intervju? Och när får man reda på det?![]()
Märkligt. Jag väntar på svar ifrån Tandådalen/Hundfjället, men om anmälningtiden för intervjuerna går ut imorgon så borde jag ju iaf fått ett nej om jag inte var aktuell?Honeyqute sa:Intervju måste du åka på.
Tandådalen/Hundfjället är klara med vilka som ska upp tror jag eftersom sista anmälningsdag för intervju är imorgon.
Åre är klara eftersom de hade sista anmälningsdatum till intervjun den 8.
Trysil är inte klara, jag fick besked idag.
Lindvallen vet jag ej, men jag fick besked morgonen efter ansökningarna var inskickade så de var snabba och borde vara klara.
Kläppen är redan inne på sina intervjuer så de är klara.
Sen vet jag inte mer, men hoppas det gav dig några svar![]()
Ja vi kanske är några reserver, vem vet. Jag tror jag kanske ringer dem imorgon.Jonnaa sa:Eller så är man bland de där som är reserv typ som de kontaktar om det är någon/några som tackar nej till intervju?
Jag skickade in min ansökan sista dagen, kan det ha någon betydelse? Att jag ligger sist i högen liksom?
Man kanske borde det, frågan är bara vem man kontaktar? Vad har du sökt för tjänst förresten? Väntar du på svar från tandådalen/hundfjället eller något annat ställe också?Elin871 sa:Ja vi kanske är några reserver, vem vet. Jag tror jag kanske ringer dem imorgon.
Nej jag sökte in första dagen så det borde inte vara problemet.
Ja det är frågan.. Har hittat nått nr på skistar.se på kontakta oss men jag vet inte om man kan fråga sånt där.. Jag har sökt liftvärd och reception i lindvallen/högfjället och liftvärd och gästservice i tandådalen/hundfjället. Själv?Jonnaa sa:Man kanske borde det, frågan är bara vem man kontaktar? Vad har du sökt för tjänst förresten? Väntar du på svar från tandådalen/hundfjället eller något annat ställe också?
Då ses vi där!BuckeL sa:Själv ska man till rekryteringshelgen för liftvärd i Tandådalen/Hundfjällen den 17-19e septemberHoppas allt går bra. Detta blir första säsongen för min del då jag tog studenten nu i somras, jag och en polare hade först USA som mål och framförallt Vail, Breckenridge, Keystone (CO), men pga oerfarenhet så vände vi på steken och satsade på en säsong i Sverige detta och söker till USA eller Alperna nästa säsong.