Säsonga i Lech 10/11!

Säsonga i Lech 10/11!
Okeej! :) Jobbade en säsong i Sälen förra året men Österrike lär ju bli annorlunda och helt grymt!
Jag åker ner 1 dec. så nästa vecka, åker du själv?

Säsonga i Lech 10/11!
Jag åker ner 12 december, bor i Norge nu och måste ta mig tillbaka till Sverige med allt pick och pack först.
jag sökte faktiskt en del jobb i sälen förra året. Men fick inget...
Tagga tagga tagga!
Snowboard eller skidor?

Säsonga i Lech 10/11!
Ja har varit här i ett år nu :P Ska bli skönt att komma loss och ta sig till det härliga pudret istället för kala fjäll.
Självklart är det skidor ;D vad är en snowboard liksom?

Säsonga i Lech 10/11!
Eller hur! Jag har faktiskt aldrig varit i Alperna eller Österrike förut så det ska bli skitkul!
Åker du själv eller med kompisar?

Säsonga i Lech 10/11!
Jag har varit i alperna ganska mycket. När man väl har varit där så vill man inte till svenska fjällen igen.
Vi var tre som skulle åkt. Men den ena bangade ur :/ Den andra drar ner 1 december också :) Ska du flyga eller?

Säsonga i Lech 10/11!
Nej jag kan tänka mig det!
Okej, aj då, men ni är ju två iaf. Jag åker ner själv.
Jaha :) Nej, det gör jag inte. Pappa skulle ner till Tyskland så jag bilar ner med honom istället haha:P

Säsonga i Lech 10/11!
Haha aa rätt soft faktiskt. Det blir ju sjukt mycket packning! A men visst, skicka hit det bara;)
Nee jag vet! Shit!
Vad heter din polare då? Som skulle ner 1 dec?

Säsonga i Lech 10/11!
Annevi heter hon ^^ Du kan säkert PM (Annevi)henne här på freeride om du känner för det. Okej packing på väg!

Säsonga i Lech 10/11!
Åker ner till Vita Ringen imorgon(om 10 timmar) med en vän, vi tänkte vara ute i god tid. Slaggar antagligen i St. Anton första natten men på torsdag ska vi leta jobb i Lech. Vad heter hotellet och det B&B ni ska jobba på?

Är sjukt taggad, första säsongen för oss båda. Ses där nere !

Säsonga i Lech 10/11!
geckotov sa:
Åker ner till Vita Ringen imorgon(om 10 timmar) med en vän, vi tänkte vara ute i god tid. Slaggar antagligen i St. Anton första natten men på torsdag ska vi leta jobb i Lech. Vad heter hotellet och det B&B ni ska jobba på?

Är sjukt taggad, första säsongen för oss båda. Ses där nere !
vita ringen är ju överskattad! ;)

Säsonga i Lech 10/11!
Fett! ska bli sjukt kul. Får dock vänta 2.5 vecka till :/ Hur ser det ut där nere? Kommit någon snö?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp