Hejhopp i lingonskogen!
Någon som har säsongat i Obertauern? Har fått ett jobb erbjudande där och funderar starkt på att dra dit. Verkar vara sjukt mycket snö och bra offpist. Någon som har några kloka visdomsord om orten?
tja.
ps. ska säsonga själv.