Säsonga i Saalbach

AntonB

Ny medlem
Säsonga i Saalbach
Tjena

Jag och en kompis ska ner i vinter och prova livet i Saalbach.
Är det några som ska dit i år?
Vi har sökt jobb å boende på Underbar, fann på hemsida men ännu ej svar.
Har ngn vart där? bra drag??
Anton

Säsonga i Saalbach
Har varit i Saalbach/Hinterglem, dock bara en vecka 05 men vilken vecka. Hade kanon väder å grym skidåkning, bra backar å helt okej offpist.. Utelivet var inte jättebra då men kan väl ha bättrats på kanske sen dess :)

Ska säsonga till vintern å kollar lite på Saalbach, har du mkt info om det?

Säsonga i Saalbach
Hej! Har varit med familjen å åkt i Saalbach 3-4 år på rad å tycker att skidåkningen håller riktigt hög klass. Jag har varit på lite andra ställen i Österrike å gjorde förra säsången i Val T, så har lite att gemföra med. Saalbach har bra pister med mycket nya å bra liftar så gillar man åka pistat är saalbach riktigt bra!
Ska dit i nyår! Rycker redan i benen!

Säsonga i Saalbach
hej! jag och min kille driver ett pensionat i HInterglemm sa vi kommer vara dar! som sagt ovan sa ar pistakningen mycket bra, men offpisten ar oxa bra bara man vet vart man ska aka!
jag har gjort tva sasonger dar tidigare och alskar stallet! vet inte om underbar star for boende? kanner nagra som jobbat dar tidigare och jag tror att det ar roligaste baren att jobba i!

Säsonga i Saalbach
tja! skidåkningen är sådär måste jag säga men man kan säkert finna ngr trevliga offpistrepor ! Och Underbar är kanon, värsta hänget för svenskar så där lär du stortrivas ! Var där trots lunginflamation på kvällarna !

Säsonga i Saalbach
Har varit där två gånger och ska dit igen i feb. Tycker det är kanon där. Offpist hittar man bara man letar, finns folk där som har koll. Underbar är bra, finns även andra ställen som är kanon beror lite på vad man vill jobba med och vilken tid på dygnet. Dom har strippklubb 200meter från underbar om du behöver två jobb :)

Säsonga i Saalbach
Var i saalbach i mars 07 och ska dit nu 4 januari o 1 vecka framåt nu 08. Bor på hollin så bara att komma förbi o snacka :)

Säsonga i Saalbach
bobbys is the place to be!!!! underbar e fint, roliga killar som äger det... har varit i saalbach ett par år. de e kanon, verkligen värt det!!! men bobbys är nog saalbachs behållning helt klart, ligger mitt emot underbar o kan vara den sunkigaste, skönaste o roligaste pubben i stan!!!!"!!!!!!!!!!!!

Säsonga i Saalbach
Jag funderar på att åka en säsong till Saalbach! Är det någonting att rekommendera? Bör man hitta boende först jobb innan man åker ner? Hade varit schysst med lite tips från någon som varit där en säsong! Sofia

Säsonga i Saalbach
Jag funderar på att åka en säsong till Saalbach! Är det någonting att rekommendera? Bör man hitta boende först jobb innan man åker ner? Hade varit schysst med lite tips från någon som varit där en säsong!

Tillbaka
Topp