Säsonga i st.anton?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

robhimself

Ny medlem
Säsonga i st.anton?
tjena, sugen på att säsonga i stanton vintern 07/08 med 2 polare.. tänkte höra om det är någon som har erfarenhet av det , hur lätt det är att få boende / jobb? kostnad för ett hyffsat boende , drag i byn osv? gör just nu en säsong i åre, trivs som en gnu men är sugen på lite större berg och utlandet...

sugen på svar!

Rob
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp