säsonga i Val d...

• Trådstartare Trådstartare mettemette
  • Start datum Start datum
M

mettemette

Guest
säsonga i Val d...
Äääntligeen börjar det hända saker!! Det verkar som att Charmtrollet och Kalas-Fint kommer att spendera vintersäsongen i Val d och vi är nu mitt uppe i å fixa boende. Men de som vi ska hyra av behöver veta hur många vi blir.. Någon som vill haka på två Skåne tjejer?? Så hör av er!!

Tjingeling

säsonga i Val d...
låter intressant
var i val d förra vintern var ligger lägenheten hur stor är den vad kostar den och under hur lång tid har ni den.
hade

säsonga i Val d...
Hejsan!
LÅter mycket trevligt..
Vad blir priset och under vilken tidsperiod sträcker det sig?

Ah, råkade kolla på några snöbilder nyligen och det rycker... i benen. Måste få saker klart inför säsongen så jag kan slappna av. Tack

/Henrik

säsonga i Val d...
Tjennaaa!!

Alternativ 1:
4-5 pers 28nov-1maj centralt 25 kvm 19000 DKK per person och bädd
Alternativ 2:
7 pers samma datum 10 mins promenad men precis vid tåglift 18000 DKK

väntar även på svar på en 6-bädds lgh, tror priset kommer ligga på ung. samma nivå. Slutet av dec-mitten av maj

hau de!

säsonga i Val d...
Hej
Vill gjärna till Val d Isere i vinter. Var där 01/02 och det var kanon. Är det i La Daile lägenheterna ligger?
Tänkte åka ner i slutet av December. Hoppas på att få bo med er.
Björn
0730-966217

säsonga i Val d...
10 min promenad betyder nog La Daille, men det är ju ingen omöjlig promenad... Går ju bussar fram till 02:00 också... Men vem går hem 02? Inte mången...

säsonga i Val d...
Ciao! Är ocskå på väg ner till valdi men jag och min käre vän saknar två pers att bo med ( vilket sammanträffnade). Vi tänkte stanna mellan slutet av nov till slutet till april. Tänkte ta jobbet som guide för alngely , men har kommit av mig lite med tanke vad som står här på sidan. Så nur blir det lagg för hela slanten. Det vore grymt kul att göra något seriöst av det här efter som tiden rinner iväg. Vi är by the way två kllar på 21 år both of us. Hör av er! Beijan_nobel@hotmail.com är min mejl . Simma lugnt och vi syns i pisten ( om inte tidigare)...
Hälsningar Calle Nobel

säsonga i Val d...
Hallå girls! jag och en kompis har planer på att åkna ned och vill såklart ha boende. Finns det plats kvar kan ni väl ringa: 0708-336030/ Lisa

Tillbaka
Topp