Säsonga i Verbier?

RabazRubuz

Ny medlem
Säsonga i Verbier?
Jag är intresserad av att säsonga i Verbier som kock men har inte hittat någon vän som är sugen på att dra ner med mig, funderar därför på att dra själv.
Är det någon som ska ner och säsonga? Någon som vet var man kan söka Kock jobb? Boende?

Tacksam för alla svar! :)

/boSSe
 
Säsonga i Verbier?
Skriv ett CV
googla "verbier hotell"
skicka ditt cv till alla emailaddresser du hittar där så löser sig säkert både det ena och det andra. Det funkar till och med i januari om man har kass planering eller ont om tid.

Good luck
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp