säsonga i zermatt

fickler

Medlem
säsonga i zermatt
halloj,

har tänkt göra en säsong i zermatt i vinter :D någon som har varit där förut och kanske till och med säsongat där? nån som ska ner i år? Jobb/inte jobb, tips på vart etc..

Om någon är sugen på att dela boende, hör av er för det blir billigare ju fler man är :)

ha det gött!

//fickler

säsonga i zermatt
Tja! Jag har jobb på gång och letar boende där för fullt! Är absolut intresserad av att dela med ett schysst gäng!
skriv ett PM om du vill prata mer!

säsonga i zermatt
håller på och söker jobb för fullt:D
tänkte jobba till att börja med och sen kanske gå ner mot slutet kanske för att njuta lite mer av livet och pudret :)
boende har jag mejlat på några och ska ringa ner i dagarna och kolla. det finns många ställen för 2-4 pers så om man bor ihop blir det ju både billigare och lättare att fixa...

nån som har erfarenhet/insidertips/kontakter på jobb därnere?

säsonga i zermatt
håller på och söker jobb för fullt:D
tänkte jobba till att börja med och sen kanske gå ner mot slutet kanske för att njuta lite mer av livet och pudret :)
boende har jag mejlat på några och ska ringa ner i dagarna och kolla. det finns många ställen för 2-4 pers så om man bor ihop blir det ju både billigare och lättare att fixa...

nån som har erfarenhet/insidertips/kontakter på jobb därnere?

säsonga i zermatt
har skannat av hela nätet på jobb och slängt ut ganska mkt föfrågningar.. :) på hotel eller restaurang har jag kollat. vad kollar du på? boende har jag inte hittat så mkt, men de få jag sett ligger på 600 CHF typ.. inte billigt men smakar det så kostar det... ;)

säsonga i zermatt
Tjoo! Även jag är taggad på Zermatt, håller på å kollar runt rätt mycket generellt var jag ska åka men det verkar nice! Åker själv så jag behöver både boende och åksällskap men av tråden att döma så ska väl det inte vara så svårt att hitta :) Hade mest tänkt åka och ta det lite lugnt med jobbandet men vi får väl se hur långt ekonomin räcker! Du kan ju uppdatera om hur det går för dig med boende etc! Freed! Sofia

säsonga i zermatt
har ett jobb på g nu men tyvärr ingår inte boendet där, så återigen, är nån intresserad av att dela boende skicka ett PM till mig så kan vi sy ihop nåt bra :)

//fickler

Tillbaka
Topp