Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej första gången jag sökt är i år.. Å undrar bara om någon här vet när man får svar om man får komma upp på intervjuv eller inte =? tack på för hand...
Är det någon som har jobbat som liftvärd och lunchavbytare någon gång? Jag har fått jobb som de och måste höra av mig ik om jag vill ha det. Någon som har erfarenheter att dela med sig? Känns som att jag måste ha ett till jobb vid sidan av eftersom att jag inte får så många timmar med detta jobb.. Ska jag ta det?
Jag skulle ta det! Så länge man har så man överlever så är min tanke att ha så mycket tid över som möjligt för skidåkningen och möjligen party.. och överlever gör man alltid, personal har en del goda rabatter men du kan få stå dig på nudlar! Sen när du är på plats kan det finnas plats som inhoppare här och var då folk blir sjuka eller dylikt... säsongar du inte i typ schwietz så bör du inte göra det för pengar! så ta det