S swejibber85 Ny medlem 2007-03-19 säsongare i Avoriaz #1 hej hej. undrar bara om det är någon här på freeride.se som är säsongare i avoriaz?
Peter_K Medlem 2007-03-20 säsongare i Avoriaz #2 Jag är inte säsongare i Avoriaz. Däremot åker jag en del skidor där varje vinter eftersom jag bor i närheten. Vad vill du veta?
Jag är inte säsongare i Avoriaz. Däremot åker jag en del skidor där varje vinter eftersom jag bor i närheten. Vad vill du veta?
androj Aktiv medlem 2007-10-17 säsongare i Avoriaz #4 Inte i år men är sugen att dra dit nästa år. Var där för ca 4 år sen och diggade stället som fan