säsongare i Avoriaz

säsongare i Avoriaz
Jag är inte säsongare i Avoriaz. Däremot åker jag en del skidor där varje vinter eftersom jag bor i närheten. Vad vill du veta?
 
säsongare i Avoriaz
Inte i år men är sugen att dra dit nästa år. Var där för ca 4 år sen och diggade stället som fan
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp