Säsongare i Ischgl

Säsongare i Ischgl
Vi är 4st som hittat oss ner till Ischgl. Tänkte kolla om nagra fler har anlänt än. Nagon som kanske vet var i Ischgl är bästa hänget för oss säsongare ligger? Sla en signal (+46733394806) eller skriv här om ni har lust att ta en bira nagon dag. -John

Säsongare i Ischgl
tidigare år har det i huvudsak varit Kitzloch på afterskin, Fuchloch på förkvällen och
fire& ice på kvällen (fire & ice hänvisar jag till pga er ålder,då de flesta under 25 brukar hänga där). Sen finns det några guldkorn till men dem berättar jag om när jag är där nere.

ha det bra, så syns vi.

Senast ändrad:
Säsongare i Ischgl
jag kom precis hit, har styrt nagon slags praktik plats med boende, ska halla pa lite i parken bla. far snacka mer om biran sen när man har rekogniserat sig lite..

Säsongare i Ischgl
va där förra säsongen o bästa hänget på kvällsnatten är väl i min mening fire & ice, men det är ju för man inte hittade något bättre, Patrik-The-Man kanske har något bättre i rockärmen.

i min mening borde Golden Eagle haft öppet längre, det var ett ställe i min smak. vi hittade ingen live after-ski, bara en massa DJ´s som spelar tysk ompalompa. men inte ska man va den! det är ju trotts allt bra party (om man inte är musik-facist)! det är Scandinavian night på Fuchsloch (om jag inte minns fel) någon vardag i veckan. då brukar lion alpin och sportresors guider ta dit gäster så då är det rätt party..

det jag kommer på nu, men tänkte hålla koll på tråden o se om man missade något ^^

edit: får man fråga vart herrskapet bor?

Senast ändrad:
Säsongare i Ischgl
jag bot över fimbabahn eller vad den nu heter.. alla tipps ang nattliv uppskattas, har noll koll pa byn nu. annars har det vart nice puder idag och igar.

Säsongare i Ischgl
skulle kunna funka... har lite väl mycket i veckan. Men typ fuchsloch på lördag går ju alltid
ska vi säga 21.30?

ha det bra i backarna.

Säsongare i Ischgl
går ni till golden eagle ska ni dricka belfast kaboom.. riktigt fina grejor...
annars vad gäller utelivet är väl fire and ice best, finns ju även hotel post som är helt okej. pacha brukar vara ganska så öde.. jobbarna i ischgl kommer ni säkert in gratis på båda de sistnämnda ställena...
schatzi eller hur det nu stavas nere vi padratgatschbahn brukar ha en bra afterski.

sen det som jag rekomenderar allra mest är slädåkningen. har för mig att den är på torsdagar.. sjukt kul. ta liften upp en gång och åk ner. i sista skarpa svängen går ni under nätet och åker i den stängda pisten ner till huvudgatan. sen åker ni upp en gång till, behöver inte betala för slädarna då, sätter er på restaurangen på idalp och dricker lite öl och sen åker ni ner en gång till. jävligt roligt och helt livsfarligt

lycka till /erik

Säsongare i Ischgl
Hejsan,
Ni som redan är i Iscghl, har ni någon aning om hur fållande uppe vid heidelbergerhuttan är just nu? Tänkte basera oss ditt några dagar för toppturer.
Alla rapporter om snöförhållande tas gärna emot!

Säsongare i Ischgl
snön här just nu ar ett bakat lager med gammal hard sno. ett lager rutten blöt bajssnö och ett nütt fint lager blöt snö... + att det har blast som fan i nagra dagar.

nagan som vill ut och aka utan sandare? :D

Säsongare i Ischgl
snön här just nu ar ett bakat lager med gammal hard sno. ett lager rutten blöt bajssnö och ett nütt fint lager blöt snö... + att det har blast som fan i nagra dagar.

nagan som vill ut och aka utan sandare? :D

Tillbaka
Topp