Sasongare i Tandadalen/Hundfjallet!

Finns det nagra fran detta forum som skall arbeta i Salen, da framst Tandadalen/Hundfjallet denna sasong??

Hoppas pa manga svar!!!! =o)

//Jonas

Men asså, adå, jag skulle kunna ha kul där i en säsong. Man får ha lite fantasi. Bygga lite små hopp i skogen och bygga egna banor i skogen, som man sedan kan tävla i och sånt. Skit kul ju.

Fasen va glad över att ni ska dit o jobba! Har man fantasi o ork kan man ha jävligt kul i backen! Vi ska upp ett gäng "gamla tandådals personalare" till wc i dec... Vi känner oss helt sentimentala o längtar =)

Mans: Jo jag har slutat skolan äntligen. Sälen var ända stället i sverige som jag hitta jobb på. Så det blir att jibba där i några månader till vintern. Som sagt inte det bästa men skoj blir det nog änå.

ha det gott

Visst om man bara vill jibba så funkar ju tandådalen helt ok, då kan jag förstå att man gör säsong där...

Man kan ha kul på skidor i den flackaste,plattaste och kortaste barnbacke. Kan man inte det har man ingen åkarglädje - dvs den sanna glädjen. Aiiiiight?!

b3neath: klart man kan, men om man får välja ställe så... skulle inte jag välja att göra säsong i sälen :)

Tillbaka
Topp