Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Flashigt var ordet, sa Bill.victorvictor sa:Jag ska också ner. Kommer jobba på Tango, även jag som flashig diskare!
Wohoo! Vi kan bilda en tvåpersoners-diskmaffia. Jämföra nariga händer och mystiska skärsår!victorvictor sa:Jag ska också ner. Kommer jobba på Tango, även jag som flashig diskare!
Och Frank, han säger saaamma sak.lgrstdt sa:Flashigt var ordet, sa Bill.victorvictor sa:Jag ska också ner. Kommer jobba på Tango, även jag som flashig diskare!
Låter fantastiskt frestande. Jag längtar!Heddious sa:Wohoo! Vi kan bilda en tvåpersoners-diskmaffia. Jämföra nariga händer och mystiska skärsår!victorvictor sa:Jag ska också ner. Kommer jobba på Tango, även jag som flashig diskare!
(Skämtar bara.)
![]()
är det du som langar billiga long island's dårå?discolicious sa:mig hittar du i baren på tango! seeeeeeeeeeeis
billigt o billigt, 5 eurosHeddious sa:är det du som langar billiga long island's dårå?discolicious sa:mig hittar du i baren på tango! seeeeeeeeeeeis
:D
hanterbart.discolicious sa:billigt o billigt, 5 eurosHeddious sa:är det du som langar billiga long island's dårå?discolicious sa:mig hittar du i baren på tango! seeeeeeeeeeeis
:D![]()
Du bjuder mig på 5st ÖL på Afterskin! Så tar jag med mig en 600g Hamburgare åt dig efter jobbet :Pdiscolicious sa:mig hittar du i baren på tango! seeeeeeeeeeeis
Fy fannn va GÖTT ! Hoppas du får en kanon dag i morgon då. :DHeddious sa:Hey folkens! Sitter nere i VT nu, har trillat ner en sisådär 20 cm mjuksnö och imorgon utlovar väderprognosen STORA SOLAR.
Någon annan som är nere än?
Ses på Saloons öppning på fredag?
/Hedda
beror på när du kommer ner, dom flesta barerna har all personal klar innan julveckan början, har du tur kanske du kan hugga en garderobsplats nånstans, stor fördel att va tjej dock. diskare möjligtvis, plocka med 40 cv lappar o va inte blyg!fjonte sa:tjena tjena tjena!!!
har ett boende på g i VT, har dock aldirg varit där o undrar mest hur det ser ut på jobbfronten där nere? SVÅRT?