liwijon
Ny medlem
Säsongare Österrike
Hej!
20årig tjej från Jönköping som planerar min första säsong. Jag reser troligtvis ensam och söker därför personer som är ute efter detsamma som jag.
Österrike föredrar jag och de orter som jag just nu känner mest för är St Anton eller Bad Gastein. Har ej vart i just nån av dessa orter tidigare men har hört gott om båda. Jag ljuger om jag säger att jag är pro men jag kan i alla fall åka och tycker att det är jävligt kul haha.
Mitt mål med säsongen är bra och mycket skidåkning, najs människor, jobb och uteliv.
Vart jag bor är inte så viktigt. Centralt är najs men inte det viktigaste för mig så länge man inte bor för långt från ”centrum”. Hellre en bit bort och billigare för mig haha
Hade tänkt åka i början av januari men om jag kan åka tidigare så gör jag väl hellre det.
Ni som går i samma tankar, båda tjejer o killar, skriv pm till mig!
20årig tjej från Jönköping som planerar min första säsong. Jag reser troligtvis ensam och söker därför personer som är ute efter detsamma som jag.
Österrike föredrar jag och de orter som jag just nu känner mest för är St Anton eller Bad Gastein. Har ej vart i just nån av dessa orter tidigare men har hört gott om båda. Jag ljuger om jag säger att jag är pro men jag kan i alla fall åka och tycker att det är jävligt kul haha.
Mitt mål med säsongen är bra och mycket skidåkning, najs människor, jobb och uteliv.
Vart jag bor är inte så viktigt. Centralt är najs men inte det viktigaste för mig så länge man inte bor för långt från ”centrum”. Hellre en bit bort och billigare för mig haha
Hade tänkt åka i början av januari men om jag kan åka tidigare så gör jag väl hellre det.
Ni som går i samma tankar, båda tjejer o killar, skriv pm till mig!