Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Jag och en polare har planerat att dra dit i början av december och leta jobb. vi föröker hitta en lägenhet för 4. så eftersom vi bara e två skulle de vara bra att få med sig två till!!
Jag har fixat boende, genom alpservice. Sen chansar jag och hoppas att jag får jobb. Det verkar som om de fortfarande har platser i val D'isère chaleet. Kolla med dem.
Hej!
Vi är 4 tjejer som ska till Val Disere och har en lägenhet för 6 pers. Vi kommer åka ned med skibumbussen den 28nov och har jobb på plats. Vår första säsong och vi är extremt taggade! Om du är intresserad så hör av dig, men det är snabba puckar som gäller!
Hejsan Johanna!
Jag och min polare ska också ner till valldi nu! eftersom vi bara är två så e de sjukt svårt att hitta lägenhet... ska fråga henne om hon är sugen att dela med er! ni har fortfarande plats i lägenheten el?
shit vad underbart det kommer bli!!!läängtar
hur stor e lägenheten förresten och ligger den centralt?
/Anja Essén