Säsongs Jobba I sälen 07/08

mange87

Ny medlem
Hej
Jag har fått jobb i tandådalen nu i vinter. Någon mer som fått jobb runt om sälen området? hade vatt roligt o fått kontakt med nån sånn då. skriv gärna några rader

Ja har inte fått svar än , men förhoppningsvis ska jag upp till Lindvallen eller kläppen och jobba i vinter :D

Senast ändrad:
Tjenixen! Ska också upp o jobba i Sälen i vinter. För min del blir de gästservice i Lindvallen/Högfjället.

Tja! Jag drar upp till Lindvallen i början på december! Blir det rätt väder så kan det nog bli en jäkligt trevlig vinter! Hoppas vi ses!

ja jag håller med.. alla som ska upp i sälenområdet skriv!!!!!!!!!!
vi ju lära känna folk så man kan festa med dom

Till er som ska jobba i Lindvallen säger jag bara VÄLKOMNA! ni har att se fram emot en utav det bästa vintrarna i era liv, det är sjukt roligt och det är svårt att bara göra en säsong! Vi ses i vinter!

ps till Mange87 du behöver inte leta folk att festa med uppe i sälen, det är snarare så att man får leta efter solk som vil sitta hemma med en en kväll och kolla på film!

fest 7dar i veckan ! shcull!

Senast ändrad:
Jeehyang sa:
Till er som ska jobba i Lindvallen säger jag bara VÄLKOMNA! ni har att se fram emot en utav det bästa vintrarna i era liv, det är sjukt roligt och det är svårt att bara göra en säsong! Vi ses i vinter!

ps till Mange87 du behöver inte leta folk att festa med uppe i sälen, det är snarare så att man får leta efter solk som vil sitta hemma med en en kväll och kolla på film!

fest 7dar i veckan ! shcull!
jajaja så klart ja vet det. men va fan. alltid trevligt att känna lite folk före man kommer upp. känner ju inte en jävel än. men vi syns där uppe .. ha de

Tjäna, ska jobba i uthyrningen i t-dalen!!!!!
ska bo på nåt ställe kvillan. nån mer som ska bo där?
Peace out/Don Jon

Tillbaka
Topp