Säsongs Jobba I sälen 07/08

Hej hej allihopa! Jag ska jobba i skidskolan i hundfjället i vinter som förstasäsongare. Ska bo i en av fäbodarna om jag inte har förstått aldeles fel =) Åker upp i början av december för att gå utbildningen, vi ses då! Längtar!!!!!! :D

Ska alla jobba för skistar? Väntar på besked om man blir förflyttad upp till Sälen under säsongen...är så tråkigt och vänta bara..:(

jag ska bo vid movägen.. sen om det finns nått speciellt nr så står det inte iaf på mitt papper:P nån som vet hur många man bor i stugan på movägen?

Senast ändrad:
tjena alla.. ja ska bo upp i myrflodammen i vinter.. va uppe i helgen nu på lite utbildning. fan va gött det va.. vill upp igen. som tur e det bara 2 veckor till sen börjar man där!!!!!

Låt inte tråden dö ut nu, behöver folk att slagga hos på helger :) Kan inte bo där pga jobb hemma :/

jag åker upp till lindvallen i helgen
men är det bara lift/hyr/skidskol personal son är me på den här sidan
var är all krog personal då

tjena. ja åker upp nu på söndag morron.. fy fan va gött det ska bli. packar för fullt. hoppas man träffar lite av alla er som skriver här. ses i vinter

Leon900 sa:
jag åker upp till lindvallen i helgen
men är det bara lift/hyr/skidskol personal son är me på den här sidan
var är all krog personal då
Klart det finns krogpersonal också! Bartender/servering för min del på Högfjällshotellet. Nån annan som är på Högfjällshotellet i vinter? Ses där : )

hallo alla...
ni får skriva här sen när ni kommer upp.. sitter just nu i fjällkyrkan i tandådalen o skriver lite här... har vatt ute o åkt i backen hela helgen, så grymt härligt.. så om ni har bärbar data så e det bara komma hit o surfa lite... men vi hörs i vinter...HA DE

jag har varit uppe en vecka nu sitter i lägenheten i byn. ser toppen av lindvallen från fönstret. väntar på mer snö och pelikaner

tjena tror ni de är för sent att hitta nåt jobb i sälen nu i vinter ? eller har ni nårra tips vart man kan hitta de`?

Hey

Jag ska jobba i Tandådalen som liftvärd nu i vinter. Börjar 6 december så åker ner snart.
Ska bo i G-Huset. Någon fler?
Tror det kommer bli den bästa vintern på länge :-)

Jonte88 ska jobba där, fast nu har ni väl redan börjat antar jag. Han är i Tandådalen om ja inte minns helt fel.

Åker upp nästa tisdag, så vi kommer antagligen ses på ica lindvallen där ja ska tillbringa en del tid i vinter...

Shit va avundsjuk jag är på er! Har gjort 3 säsonger i Tandådalen 00-03.. Bästa tiden i mitt liv kan jag lova!! Bodde i fäbo 1 o sen malungshem.. Men i år får man nöja sig med några veckors semester..
Kommer v2 första gången..

Tjena tjena.
jag tänte höra med några här som har jobbat som säsongare i sälen eller andra skidorter.
Om det är någon oldersgräns på att jobba, och om vart det är man fixar jobb (intresseanmälan) osv.

Tillbaka
Topp