Säsongs kompisar sökes!

fredde_85

Medlem
Säsongs kompisar sökes!
tja!

jag är en skidåkande kille som går ju ut gymnasiet nu till våren och vill dra ner till alperna hela nästa säsong, är mest inne på österike eller italien. Problemet är att jag inte har någon att dela resa, boende osv, med. Jag har tänkt knega ihop pengarna här hemma så att man slipper jobba där nere. Så är du är i samma situation skicka gärna ett mail så kan vi börja planera. / Fredrik

Säsongs kompisar sökes!
om du ska till st anton, så finns det boende för hela sässen! var ute i god tid! och försök hitta ngn att åka med som du säger, annars kan det bli rätt dyrt.

Säsongs kompisar sökes!
Hejsan. Jag funderar också på att härja ner på något sätt.
Hur mycket räknar du med att man behöver tjäna ihop under hösten då för att klara dig en säsong där nere?

/ Henrik

Säsongs kompisar sökes!
Jag åker ner i början på december, tänkte stanna hela vintern.. Vet dock ej vart jag ska, men det löser sig..
tar med mig 5000 dollars.. kanskje man kan kvällsjobba lite eller så, absolut inget heltidsjobb.

Mvh Marcus

Säsongs kompisar sökes!
Hängde i Stanton några månader i vintras. Jobbade inte ett skit, bodde bra & krökade lyxvinet Soave. Det gick på ca 40 000 svenska riksdaler. Värt!

Säsongs kompisar sökes!
Jo.. tänkte att det skulle räcka och leva på.. levar man snålt och det blir nåt kvar så kan man åka och göka på kos några veckor nästa sommar...

Säsongs kompisar sökes!
Nä det blev tre månader, asien lockade istället. Det är bara att käka sugo och kaisersemmel så är det inga problem med stålarna.

Flyttade runt lite men det billigaste boendet var lätt hos familjen Schulter i Nasserein. De enda med TV4.

Säsongs kompisar sökes!
Fredde...!

Är precis inne på samma spår som dej. Det är bara att jagh varken har nån att åka med eller bo med.
Jag vill helst iväg till st anton men skulle kunna tänak mej andra ställen också...
Hör av dej så kan vi pola ihop oss..

Johan

Tillbaka
Topp