Säsongsarbete

Nybergh

Ny medlem
Säsongsarbete
Tänkte dra iväg till nästa säsong 08-09, har aldrig arbetat i fjällen förut och undrar därför om någon har något tips på ett grymt ställe att jobba.. är det lätt att få jobb eller måste man ha goda meriter osv..?
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp