Säsongsboende i Val Thorens finnes!

rollinsnow

Ny medlem
Hello!
Var i helgen nere i Val Thorens och fixade en del inför Rollin'Snows resor i vinter.

Kom då i kontakt med ett antal olika förmedlare som hyr ut boende hela säsongen så om det är någon som är sugen på att säsonga i Val Thorens i vinter är det bara att säga till. Skicka ett mail till info@rollinsnow.se så ser vi till att ni får kontakt med rätt personer nere i Val Thorens. Se dock till att först vara ett gäng på 4 eller 6 personer som verkligen är intresserade.

Pratade även med ett antal restauranger och barer som alla sa att de anställer folk i december. Är man bara där i tid verkar det inte vara några som helst problem att få jobb.

Två olika erbjudande vi fick på säsongsboende:
2 roomed apartment 4 persons : 7900€
2 roomed apartment 6 persons : 8900€

Alla som är intresserade kan ju flagga lite extra här så kan man när man kommer upp i 4 eller 6 st försöka skapa en grupp, håll tråden levande

så nu har ni fått lite mailadresser skickade till er. Hoppas det blir många svenska säsongare i Val Thorens, kommer bli en grym säsong!

Jag tar tacksamt emot tips på boende för 4-6 pers eller fler att hyra enstaka veckor. Tycker det är svårt och dyrt att hitta något i Val Thorens. I Camonix kan man bo 10 pers i en stor lägenhet för tio lakan en vecka men byn är ju annorlunda. Vad jag vet finns inte ens vandrarhem i Val T.

Senast ändrad:
Jag är sjukt intesserad, så om det är så att 2-4 personer tänker sticka ner så kan jag bidra med mig själv och en person till. haha.

Fan va grymmt, är ochså jävligt stoked. JAg och en brud är på, båda är 20, dra ihop ett gäng på 6 pers

Hallå! Är jag sent ute eller finns det ännu plats för två tjejer i lägenhet i Val Thorens? Någon som vet något?

Jag är också intressead, 20 år social och sjukt taggad kille! Möjligvis en kille till som är på!

jag är också intresserad,

är en 23årig kille, jobbat i ett år nu för att kunna dra en drömsäsong med 24/7 åkning och party där emellan!!! =)

någon som vet vilka datum det är som gäller också?

Senast ändrad:
Jag är enormt sent ute men är väldigt intresserad av att dela lägenhet med några trevliga människor! 20 år och vill ah en riktigt jävla rolig vinter!

Tillbaka
Topp