Säsongsboende Trysil

Säsongsboende Trysil
Hej!

Jag har nu fått arbete i trysil, fageråsen närmare bestämt. Söker nu desperat boende. Någon som vet något boende i det området samt hur det är att säsonga i Trysil? Tidigare gjort en säsong i Österrike. Antar att det här är bra mycket dyrare..

Ha en bra dag!

Hälsningar
En snart hemlös person

Säsongsboende Trysil
Hej!

Har du hittat något boende? jag är i samma situation.. har fått jobb men söker nu säsongboende, verkar inte vara det lättaste om inte företaget man ska jobba på ordnar det åt en.. ;O

Tacksam för alla tips jag kan få!

Med vänliga hälsningar

Mattias Birgersson

Säsongsboende Trysil
Tjenare, nu kommer en tredje person med samma problem in här. Har dock inte bekräftat jobb än men troligtvis så har jag ett. Söker gärna ett boende tillsammans med någon annan. Jag vill dock inte bo på Fageråsen!

Säsongsboende Trysil
Tjena! Jag har hittat jobb / boende i trysil och åker upp mot slutet av november.
Har ni kollat boende på trysil.kommune.no ?
Ses i vinter
/Gustaf

Säsongsboende Trysil
Tack så mycket! Hade inte kikat in där, men jag känner inte riktigt att jag vill bo själv, bodde själv förra säsongen men tyckte att det blev lite ensamt.
Så om det finns någon där ute som vill lösa ett boende tillsammans med mig, glad utåtriktad tjej på 20 år, går ihop med de allra flesta så skicka ett pm! :)

Säsongsboende Trysil
Hallo Hallo! Jag har nu skrivit på kontrakt och allt men fortfarande hemlös. Jag vill gärna bo på fageråsen då det är där jag kommer att jobba. (såg att fageråsen nämndes i tidigare kommentar. Vill också gärna bo tillsammans med någon då det är tråkigt att bo själv enligt mig :)

Säsongsboende Trysil
Hej!

Jag har fått boende via jobb. På lägenhetshotellet. Kanske där finns möjligheter för er med? Då bor man två och två för 3800 i månaden i en minilägenhet. Är iallafall framme nu och kanske någon annan ensam själ som också är det? Kanske ge oss ut i backen ihopp?

Rebecca

Säsongsboende Trysil
Jag fixade boende till slut via annons på trysil komuns sida, bor dock nere i byn.. var inne på lægenhetshotellet først men då det bara var jag som skulle bo dær från mitt jobb så blev det lite dyrt pris om jag skulle ha lægenheten før mig sjælv.

Jag ger mig gærna ut i backen någon dag, ska læmna in mina skidor på vallning och slip i dagarna sen ær jag redo! inboxa mig så kan du ta mitt nr eller nåt? :)

/Mattias

Säsongsboende Trysil
Hej,

Jag hamnade på lägenhetshotellet till slut. Blev lite panik ett tag, boende ordnades tio dagar innan jobbet börja.... Typiskt mig sista minuten! Hänger också gärna med upp i backen en dag, bara att höra av sig. :)

Säsongsboende Trysil
Åh skönt att alla fick boende iallfall! Jag ska också lämna in mina på slip. Säsongen börjar kanske imorgon för er med? Jag skriver till era profiler:D

Tillbaka
Topp