säsongshjälp i frankrike!!

camoy

Ny medlem
säsongshjälp i frankrike!!
hej!
ska ner till frankrike i vinter hade jag tänkt mej. tänkte också att det kunde va dax att försöka skaffa nåt jobb hemifrån, i alla fall försöka. så om det finns någon oerhört trevlig och hjälpsam person som kan ge mej några tips på ställen (typ affärer, restauranger, hotell) i val thorens (helst) eller nån annan fransk ort som söker säsongsarbetare så gör ni en tjej mycket lycklig!
eller nåt annat tips på hur man skaffar sej ett jobb hemifrån trygga sverige?
tacktack
/camilla
 
säsongshjälp i frankrike!!
Tjenix,

Jag skulle rekomendera att du jobbar extra mycket hemma innan du åker ner eftersom du tjænar så mycket bættre i sverige. Sedan blir det massor med mera åkning nær du væl ær på plats.. och du kan festa, ta ledigt och gøra vad du vill, nær du vill :)

Ta ett extrajobb.. jobba øvertid.. sluta køpa dyra drinkar i baren i høst så har du tillræckligt med cash på kontot før att mysa hela sæsongen igenom.

Annars går det sækert fixa något jobb dær nere..men det bæsta sættet ær att åka ner i tid.. typ i slutet på november senast innan alla bra jobben blir tagna.

Lycka till!

-Kristian
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp