Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Problemet är väl att skistar i Åre har så satans många sökande varje år så det spelar liksom ingen roll vad dem gör det kommer folk i alla fall. De går ju under namnet sneakstar där uppe just för att de är lite roligare i det här med personalvård / personalkostnader. Nåja, jobbat där i skidskolan i två år nu och jag kan bara säga som så att Åre är en sjukt kul by att jobba i. Börjat plugga nu i år och kommer sakna det något helt oerhört. Mycket bra gäng som finns där uppeWITMatrix sa:Hmm, man blir lite skeptisk till Skistar i Åre inte bara kostar det pengar att komma på intervjudagarna utan om man nu skulle få jobb så måste man hosta upp 500spänn eller va det va för nån internetutbildning. Någon som har nån statistik över hur många som är uppe på intervjudagarna som får sig jobb?
Har även blivit kallad till Hemsedal, där snackar vi nått helt annat. Ens hopp för Skistar höjs många steg där. Inte bara fler intervjudagarna, det är dessutom helt gratis. Transfer från Oslo och tillbaka och boende och mat på deras bekostnad! Det är sånt som lockar och som enligt mig visar prov på en seriös arbetsgivare som faktiskt sätter sina medarbetare i fokus.
Jag väntar också :|ledskog sa:någon mer än jag som sitter biter på naglarna och bara väntar?