Ivo del Scandi
Aktiv medlem
SĂ€songskort Gausta = Laax + Andorra đ€
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vÄr webbplats som en webbapp pÄ din startskÀrm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Har de kopierat ditt system, Ivo?Visst blir man glad nÀr man ser sÄna hÀr kreativa upplÀgg?
Heja Gausta!
Fast stÀmmer den? 7 dagars liftkort i deras sportlov i Laax kostar 6036 kronor just nu? Och Gaustas sÀsongs kostar 6800?Visst blir man glad nÀr man ser sÄna hÀr kreativa upplÀgg?
Heja Gausta!
Enligt Gaustas hemsidaFast stÀmmer den? 7 dagars liftkort i deras sportlov i Laax kostar 6036 kronor just nu? Och Gaustas sÀsongs kostar 6800?
Jag rÀknade bara ut vad det skulle kosta att Äka skidor en vecka i Laax under deras sportlov. (Inte sÀker att det Àr de veckan i Är iofs men det var 200 chf dyrare Àn de flesta andra veckor.) och jÀmfört mot Gaustas hemsida pÄ sÀsongskortet. Och Andorras (GrandValira) Kostar ju bara 480 ⏠samma vecka förövrigt sÄ förstÄr inte Gaustas rÀknestycke riktigt. (Planen Àr ett besök dÀr i vinter igen. BÀttre skidÄkning Àn inte NorefjellEnligt Gaustas hemsida
(Men jag hittade inget motsvarande erbjudande pÄ Laax sida)
SÄ ett veckokort i Andorra kostar ungefÀr som ett Scandinavian SkiPass (dÀr det ingÄr 18 dagar i Italien, 30 dagar i Norges bÀsta orter och obegrÀnsad Äkning i Sverige)..?Andorras (GrandValira) Kostar ju bara 480 ⏠samma vecka förövrigt sÄ förstÄr inte Gaustas rÀknestycke riktigt.
Nog för att jag Àr nyfiken pÄ Gausta, men har svÄrt att tÀnka mig att deras 550m fallhöjd kan jÀmföras med Norefjells 1000m?(Planen Àr ett besök dÀr i vinter igen. BÀttre skidÄkning Àn inte Norefjell)
Sista Äret var det lÄngt frÄn 1000 fhm med tanke pÄ att toppliften var stÀngd minst frÄn v.4 och sÀsongen ut. Och ja Äkningen Àr bÀttre i Gausta Àn Norefjell. BÀttre flow i det jÀmfört med Norefjell.SÄ ett veckokort i Andorra kostar ungefÀr som ett Scandinavian SkiPass (dÀr det ingÄr 18 dagar i Italien, 30 dagar i Norges bÀsta orter och obegrÀnsad Äkning i Sverige)..?
Nog för att jag Àr nyfiken pÄ Gausta, men har svÄrt att tÀnka mig att deras 550m fallhöjd kan jÀmföras med Norefjells 1000m?
Vilket det ju Àr pÄ de flesta parametrarSista Äret var det lÄngt frÄn 1000 fhm med tanke pÄ att toppliften var stÀngd minst frÄn v.4 och sÀsongen ut. Och ja Äkningen Àr bÀttre i Gausta Àn Norefjell. BÀttre flow i det jÀmfört med Norefjell.
Allt Àr inte baserat pÄ fhm. I sÄ fall skall alperna vara bÀttre Àn Japan och USA?![]()