I vintras kunde man inte få det med säsongskortet. Det lär man inte kunna få detta året. Man får helt enkelt betala varje gång man ska åka. Man kan nog köpa ett häfte med tio kuponger så man får det lite billigare tror jag. Jag gjorde inte det. Man åker inte den liften så ofta ändå.