Säsongskort Österrike

mickcorea

Ny medlem
Säsongskort Österrike
Hej.

Jag tänkte köpa ett säsongskort i Bad Gastein. Är kortet personligt eller kan jag sälja det om jag inte använder det hela säsongen?
 
Säsongskort Österrike
det är personligt men under säsongen 08 när jag var där senast så var kollen sisådär. En kille som delade med en tjej är ett exempel på hur bra kollen var då. Kan dock ha blivit bättre nu, kan iallafall inte blivit sämre koll.
 
Säsongskort Österrike
problemet är kanske att hitta ngn som vågar köpa det. skulle man vara på jakt efter ett säsongskort och köpa ditt, så kan det bli surt om dom klipper det och tvingas köpa ett nytt till fullpris ;)
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp