Säsongskort till salu?

Säsongskort till salu?
Jag lägger mig i budgivningen. Jeffa varsegod. Vill inte ge bort min samling av Mr Music från 87 (ospelade) fram tills dagens datum för ett liftkort i Åre. Oki för 200 kr men börja blanda in skivsamlingen då lägger jag mig.

//H

Ps. Finns det ingen som vill sälja ett liftkort i Romme Alpin istället?? 100:- bjudet Ds.

Säsongskort till salu?
Hasse sa:
Jag lägger mig i budgivningen. Jeffa varsegod. Vill inte ge bort min samling av Mr Music från 87 (ospelade) fram tills dagens datum för ett liftkort i Åre. Oki för 200 kr men börja blanda in skivsamlingen då lägger jag mig.

//H

Ps. Finns det ingen som vill sälja ett liftkort i Romme Alpin istället?? 100:- bjudet Ds.
Hahaha... Sant.... Vad tänkte jag på?

Ps. Jag bjuder 115:- på Romme kortet Ds.

Säsongskort till salu?
Hasse sa:

//H

Hahaha... Sant.... Vad tänkte jag på?

Ps. Jag bjuder 115:- på Romme kortet Ds.

Säsongskort till salu?
asså! vet inte om jag är dum i huvet eller något men det står i inlägget om det är någon som vill sälja sitt kort för mindre än 3700.

Säsongskort till salu?
Sapient_pnb1 sa:
asså! vet inte om jag är dum i huvet eller något men det står i inlägget om det är någon som vill sälja sitt kort för mindre än 3700.
Vadå? Är det ingen som säljer Romme kortet heller? Vart ska jag nu säsonga i vinter?

Besviken!

Säsongskort till salu?
Men nån som säljer sitt kort billigare än 3700:- i Åre?? Säsongen har ju knappt startat. Kan var en av de dumaste frågorna hittils på detta Forumet.

Fortfarande vill jag ha ett liftkort i Romme Alpin. 120:- bjudet..

Säsongskort till salu?
Sapient_pnb1 sa:
Du har inte förstått det här med ironi va?
Det är ju ganska kul att grappen tror att nån vill sälja sitt säsongskort innan säsongen ens har börjat (ordenligt).
Själv tycker jag att det är en strålande idé! Fatta vilka affärer man kan göra! Olle köper sitt säsongskort för 3700, jag köper det av olle för 3000 dagen efter.

Vad tänker folk med?

Säsongskort till salu?
Ja men då får jag bjuda 135:- då... Är det någon som vill sälja sitt då??

Säsongskort till salu?
Det hoppas jag, tänk att få göra en säsong på Romme Alpin. Det måste vara bland de största upplevelser man kan få!!

140:- och min mammas gamla Edith Piaf skivor!!

Den blir svår att bjuda över!

Säsongskort till salu?
Förresten Hasse, har du sett alla dessa Telia reklamer på Internet??

Alla handlar om Hasse, tänkte bara fråga, är det du som är med i reklamerna??

Frågar man inget får man inget veta!

Säsongskort till salu?
Inte sett dom.. Men kan det vara mig?? Måste kollas upp. Men jag ringer ju med Telenor ju?? Hmmm...

Säsongskort till salu?
Jo det är bäst att du kollar upp ett.
Det skulle kanske kunna vara en annan Hasse, men det har jag svårt att tro.
Inte finns det så många vid namn Hasse i Sverige!?

Ingen som toppat mitt bud på Romme Alpins säsongskort ännu, verkar som det är mitt...
Nu kan väl den som äger ett ge sig tillkänna!!

Säsongskort till salu?
Nja så lätt ska du inte få det. 140,50 och mammas gamla skivspelare plus alla Boppers skivor!

Säsongskort till salu?
Ajfan, den blir en svår nöt att knäcka...
En gammal vinylspelare plus Boppers skivor,
Brödrarna Jezewski, det är ju lite av kult det där...

Jag må nästan ringa mor min och höra vad hon har på vinden...
Ett ögonblick....

Jag kan skaka fram en portabel vinylspelare med en raritet "Sven-Ingvars", perfekt att ha i bilen när man ska till Romme Alpin...
Självklart är det från dem tidiga åren, innan Sven-Erik blev rattfyllerist.... plus 145:-

Förresten, visste du att Boppers har vart ett mycket beryktat band i Japan med flera listettor...

Säsongskort till salu?
Jävlar vad budgivningen gick loss, jag trodde mina 120 spänn skulle räcka långt..

Men om jag ger mitt säsongskort i hammarbybacken plus 100:- ? Har tröttnat lite på h-backen efter tre säsonger och skulle vilja pröva på lite fet big mountain skiing...

Säsongskort till salu?
Shit. ja då får jag bjuda 151,50 då och autografen av Leila K. (romme alpin kortet)

/H

Säsongskort till salu?
20 spänn + en kladdig strumpa? har även ett tangentbord som e nerspilt med cola.... 30 % av tangentarna funkar men ibland börjar det pimpa som fan .... men endå

Tillbaka
Topp