Säsongskort

• Trådstartare Trådstartare Micke_Micke
  • Start datum Start datum
M

Micke_Micke

Guest
Säsongskort
Hur mycket billigare blir säsongkortet i Åre om man köper i November eller vad det är ? och vad kostar det då om man är 18!

Säsongskort
tror inte att det blir billigare om du köper i november..
en trick är att om man ska vara där en säsong så kan man skriva sig i åre och köpa ett årskort (ej säskort)... det är mkt billigare (eller var det förut i alla fall).

Säsongskort
vad jag vet så kostar det lika mycket i november, och du lär knappast få det billigare för att du är 18. däremot är det som sagt billigare om du är skriven i Åre.

Säsongskort
Om man skriver sig i åre kommun före 1 november så får man köpa kommunkort, vilket brukar ungefär vara halva priset av vanligt säsongskort.

Säsongskort
Jäkla lokalpatriotism/nazism! Som om surjämtar skulle få betala dubbla priset på SL i huvudstaden. Tycker vi ger er tillräckligt med skattepengar genom glesbygdsstöd och utjämningspolitik.

Säsongskort
eftersom jag tycker det e cleant o dra upp gamla trådar så e denna perfekt för mig! Hur funkar det i byn nu? Har haft säsongskort genom arbetsgivare o så tidigare... om man skriver sig innan nåt datum får man billigare liftkort då? nån som har koll å vad ett sk skipass kostar i byn nu denna superhippa säsong???

Stay black!

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp