sätta in Hi Fi i hjälmen?

Beelsebub

Ny medlem
Tja!
Jag har köpt en Burton Skycap (snowboardhjälm). Jag köpte dock utan hörlurar i dom (fanns inte). Jag undrar om man kan, nu i efterhand, köpa hörlurar och sätta dit på hjälmen? Var är då lämpligast att köpa de? I affären där ja köpte hjälmen elr?
Tack!

jo, om det ska se snyggt ut! men det är ju inte så svårt att plasera in dem, har du nå gammal lurar så är det bara att börja fixa!

tja, själv har ja köpt 2 par KOSS tje plug..ett par som ja har till vardas och ett par som ja har satt in i min protec (snowboard/skidhjälm!)..jag skar små kryss i öronlapparna och tryckte dit dom..sen satt ja en korborre från ett par gammla handskar över så att dom skulle hållas på platts..naturligtvis med hål i karborren så att själva örongrejjen skulle sticka ut..det är grymmt ljud trotts att det inte är tänkt att vara där..så köp ett par KOSS the plug och börja julpyssla med din hjälm..lycka till!

Har du och ni andra tänkt på säkerheten? Du kommer inte att höra om någon skriker och varnar för ev faror. Lite trist kanske, men det är definitivt något att tänka på.

eller så köper man giros hifi system o sätter på det istället för dom vanliga öronlapparna? ja ska iaf göra de på min

Tillbaka
Topp