Sätter du en No Grab Stockholm??

Ne det är när man tar på huvudet i luften! "huvud" stad, alltså grabar man huvudet!

En no-grab Sockholm låter som det trick som alla snoriga snowblades åkare från storstäderna gör... De tar helt enkelt alldeles för lite fart i ett big jump och sprattlar lite med benen för att därefter landa på platån... jaa

no grab stockholm är ett trick som man gör när man kommer och glassar med nyaste och värsta grejerna och berättar för alla i parken hur jävla grym man är i parken! och sen hoppar man med ingen kontroll och bara fladrar utan att graba alls!

så är de!

jag vet iaf The grab stockholm är , OBS inte the stockholm grab.

Man åker snowblades, så gär man en sån där grab så man lyfter upp en skida och tar längst bak och är jäätttttte ful!

jag e från stockholm o jag håller med om att vissa är lite fjolliga o kommer dit med värsta utrustningen och e sääämst! men jag bor i stockholm och jag är inte så dålig, sätter D-spin 9 om ni vill veta , vart jag vill komma, hacka inte på stockholmare för alla e inte så jävla dåliga!

lite lustigt att folk skryter om vilka trick dom sätter och att dom minsann inte är så dåliga...frågan är om folk kan åka på riktigt...sen är frågan, kan folk verkligen sätta dom trick dom påstår sig sätta?? jävligt tveksamt... iaf i vissa fall....over and out

En norrland safety då? Låååångsam 180 nerför jakttornet. För att få snyggast stil ska den göras med träskidor, handtillverkade av en gammal skogsman. Att tänka på i det här tricket är att inte göra det för snyggt. Det skapar lätt avundsjuka bland resten av byns invånare.

"En norrland safety då? Låååångsam 180 nerför jakttornet. För att få snyggast stil ska den göras med träskidor, handtillverkade av en gammal skogsman. Att tänka på i det här tricket är att inte göra det för snyggt. Det skapar lätt avundsjuka bland resten av byns invånare"

hehe=D

oh ska jag vara ärlig, ockej jag har aldrig dragit d-spin 9 på skidor, men på matta. Och egengligen , hur svårt är det att dra en d-spin, inte så jävla svårt.
MEN SEN ATT GÖRA DET SNYGGT OCKSÅ!
jag säger inte att jag åker snyggt och så.
men jag blir inte ett dugg impad att folk sägeer att dom drar en d-spin, dra en d-spin 7 luikang och klocka landningen i ett minst 13m hopp, då blir jag impad

själv blir jag ännu mer impad om personen ifråga kan åka riktigt svåra linjer...kanske bara är jag...

håller med offer, sköna linjer är mer imponerande alternativt sjukt stora hopp med långsamma rotationer. 30m´s långsam 180 är så grymt mycket snyggare än en snabb 720 i parken.

wester bor i täby? räknas inte det som sthlm, så var tysta det finns många töntar i åre o sånna ställen oxå. Precis som i sthlm alltså

word jocke.

som Molin säger, man kan sätta hur jävla många trick som helst, men de ska va snyggt!

om nån 17årig jibber drar en fladdrig 1080 och är skitstolt så får han va det, men Jon Olsson kan säkert göra en 360 snyggare än han.
sådeså :-)

sen så handlar det inte om vart man bor, man kan va lika jävla grym om man bor i SKÅNE, eller okej, inte skåne men t.ex. sthlm. det handlar om vilja. vill man åka och bli bra, så blir man det.

En No Grab Stockholm är helt enkelt en utveckling på tricket ingeting, man gör alltså ingenting i luften utan bara flyger.

Jag vet en tjej som bor i Skåne och hon är jääävligt grym. Hehe, DoubleTA represent!

No Grab Norrland - Se till att du står stadigt i näverpjucken, dra av dig renskinns brallorna och sikta på kvisthålet i utedasset. Tryck dit den utan att röra den lille morotsröda med klåfingrarna.
Berätta sedan för pollarna på ljugarbänken över en klunk hemkört spetsad med falukorv.

haha, fan va antzz glider med stoltheten, men keep on working med sthlm graben, förövrigt så så kör hogman lätt den bästa förklaringen

haha, "sen så handlar det inte om vart man bor, man kan va lika jävla grym om man bor i SKÅNE, eller okej, inte skåne men t.ex. sthlm. det handlar om vilja. vill man åka och bli bra, så blir man det." Skåne är mobbat ^^

stockholmare är dom där coola som gör det vi andra inte gör. fast på fel nivå liksom. Det är de coola kokssniffarna från hooden som växte upp och blev dagis-dropouts och sålde saft för att ha råd med senaste power ranger-figuren.
Word.

Tillbaka
Topp