Scandinavian Invitational anyone?

Bra intiativ Per! Kommer befinna mig i Kicking Horse några månader i vinter. Fortfarande osäkert hur många vi blir som åker dit tillsammans men är sjukt sugen på att ställa upp.

Håller just nu och förhandlar med Kicking Horse...
lätt ändring i reglerna är att varje lag får en local med sig som ska fungera som guide och kommer även vara med att filma.

nu när vintern ska spenderas i Kanada är detta väldigt intressant!

Jag är sjukt intresserad men måste kolla upp om 3 vill med, Vad kommer kostnaden för trippen ligga på ungefär?

Fan det här låter ju ååsome :D men ja, jag undrar också vad kalaset kan tänkas gå på? Och transport mellan ställena, fixar man det själv eller? Går det några bussar eller kräver det hela att man har egen bil?

Svårt att säga några exakta summor eftersom inte allt är klart än. Men 200-250CAD per person ca...

IMG_8276.JPG

Well done!

PNyberg sa:
OlaMelin sa:
Hur länge har du sparat på den här bilden då? Sitter folk och googlar fram bilder och sparar dom för "the perfect moment" och då häver fram deras vildaste googlingar? :P

Where are my manors? Tack I-Ola! :D
Haha, jag tyckte "bag" var lite småkul och att en skidort skulle vara där i. Bilden kom naturligt. Antar att det är morgonkaffet. Men jag står fast vid att det är "well done".

När börjar draften och sånt? Kanske får försöka slingra sig in i det lag med störst potential.

OlaMelin sa:
PNyberg sa:
OlaMelin sa:
Hur länge har du sparat på den här bilden då? Sitter folk och googlar fram bilder och sparar dom för "the perfect moment" och då häver fram deras vildaste googlingar? :P

Where are my manors? Tack I-Ola! :D
Haha, jag tyckte "bag" var lite småkul och att en skidort skulle vara där i. Bilden kom naturligt. Antar att det är morgonkaffet. Men jag står fast vid att det är "well done".

När börjar draften och sånt? Kanske får försöka slingra sig in i det lag med störst potential.
Tyvärr är mitt lag (det vinnande såklart) redan fullt Ola, det är jag och jag är såpass stor att jag tar alla platser själv.

Någon som har tips på bildäck i stoleken "planaöverskitstorvattenpöl"?

Sick med Revy!

Men vad innebär det? Gratis eller reducerat pris på liftkort?

The_teo sa:
Sick med Revy!

Men vad innebär det? Gratis eller reducerat pris på liftkort?
Yet to be decided. Men boende och lirtkort är en del av sponsringen. Jag ser ju såklart att det är gratis. Men om boende och liftkort bakas in i ett bra pris så är ju på sätt och vis liftkortet gratis. (?)

Så alla skidglada människor...nu bär snart av. En del ändringar har det blivit..men det är fortfarande lika awsome!:cool:

darle sa:
PeeGee sa:
PNyberg sa:
Så alla skidglada människor...nu bär snart av. En del ändringar har det blivit..men det är fortfarande lika awsome!:cool:
ååh va nice!

Hur ser upplägget ut nu då?

Fred ut
Yes, hur ser planerna ut? Mkt som ska planeras på deltagarnivå också, afterskirek, matrek, ölrek mm.(mer?)
Upplægget ær ganska detsamma med några undantag. Før er som redan nu vet att ni vill vara med ær det bara att skriva ner en anmælan och skicka till min FR-mail (tills vidare). Tævlingen går av stapeln den 8-12 feb med start i revelstoke, før att sedan ta rogers pass och avslut i kicking horse.

Vi är två grabbar som på fredag når kiciking för att va därikring i vinter. Vi letar efter två till till vårt lille lag!

Finns ett stort intresse från fernie. Minst 10 stycken.. Vad kommer hela kalaset kosta ungefär?

hade

ne grabbar o flickor. Dags att anmäla sig. Första priset är ju spons av POC (till hela laget)...ingen som vill ha det??

bra jobbat per:)

PeeGee kolla sandman och powdersprings länken för boende med liftkort i samma deal, liftkorten ligger på ca 80 cad/ dag
på khmr o rmr.
man kanske kan sneeeka till sig billigare totalpris genom att köpa boende o kort separat men det skiljer inte mycket.
lägg in en tråd o fråga om det finns några säsongare i rev o kickin som e intresserade av att hyra ut sovplats/liftkort några dagar???

Eftersom sammarbetet med resorterna inte blev av så har vi nu beslutat att skippa startavgiften. Detta leder då till att det inte blir några cashpriser på prisbordet. Men första priset (och just nu då det enda priset) ligger kvar. Full utrustning till hela laget från POC till nästa säsong!!

Hoppas att detta ska ge boost på anmälningarna.

Kom igeeen!

Det skulle vara riktigt kul att vara med....

Till er svenskar revelstokare och Kicking Horsare,

Har ni sovplats over sa mottages det garna. Da kan ni rakna med sovplats har i Fernie om ni vill komma och halsa pa.

The_teo sa:
Det skulle vara riktigt kul att vara med....

Till er svenskar revelstokare och Kicking Horsare,

Har ni sovplats over sa mottages det garna. Da kan ni rakna med sovplats har i Fernie om ni vill komma och halsa pa.
det kan vi nog ordna mang!

Tillbaka
Topp