Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
whoisdat? KHMR?PNyberg sa:Førsta sponsorn in the box![]()
Den som lever får se :PJarle sa:whoisdat? KHMR?PNyberg sa:Førsta sponsorn in the box![]()
Beräätta meeer. Och upplägg och allt sjystaarååPNyberg sa:Den som lever får se :Pekebom sa:whoisdat? KHMR?PNyberg sa:Førsta sponsorn in the box![]()
will doPeeGee sa:De e fan billigt! Keept up the good work!
säg till om det finns något man kan hjälpa till med![]()
det finns alltid en fjärde1886 sa:Vi är tre st som kommer att befinna oss i Revelstoke, får se om vi kan hitta en fjärde!
Hur länge har du sparat på den här bilden då? Sitter folk och googlar fram bilder och sparar dom för "the perfect moment" och då häver fram deras vildaste googlingar? :POlaMelin sa:
Haha, jag tyckte "bag" var lite småkul och att en skidort skulle vara där i. Bilden kom naturligt. Antar att det är morgonkaffet. Men jag står fast vid att det är "well done".PNyberg sa:Hur länge har du sparat på den här bilden då? Sitter folk och googlar fram bilder och sparar dom för "the perfect moment" och då häver fram deras vildaste googlingar? :POlaMelin sa:
Where are my manors? Tack I-Ola! :D
Tyvärr är mitt lag (det vinnande såklart) redan fullt Ola, det är jag och jag är såpass stor att jag tar alla platser själv.OlaMelin sa:Haha, jag tyckte "bag" var lite småkul och att en skidort skulle vara där i. Bilden kom naturligt. Antar att det är morgonkaffet. Men jag står fast vid att det är "well done".PNyberg sa:Hur länge har du sparat på den här bilden då? Sitter folk och googlar fram bilder och sparar dom för "the perfect moment" och då häver fram deras vildaste googlingar? :POlaMelin sa:
Where are my manors? Tack I-Ola! :D
När börjar draften och sånt? Kanske får försöka slingra sig in i det lag med störst potential.
Ska ju bara bo därPeeGee sa:Oboy!
Jarle, skulle inte du till BG?
[url]https://www.freeride.se/img/photo/normal/5106b29e5d1552796266f859db7e25ac.jpg[/url]
Yet to be decided. Men boende och lirtkort är en del av sponsringen. Jag ser ju såklart att det är gratis. Men om boende och liftkort bakas in i ett bra pris så är ju på sätt och vis liftkortet gratis. (?)The_teo sa:Sick med Revy!
Men vad innebär det? Gratis eller reducerat pris på liftkort?
ååh va nice!PNyberg sa:Så alla skidglada människor...nu bär snart av. En del ändringar har det blivit..men det är fortfarande lika awsome!![]()
Yes, hur ser planerna ut? Mkt som ska planeras på deltagarnivå också, afterskirek, matrek, ölrek mm.(mer?)PeeGee sa:ååh va nice!PNyberg sa:Så alla skidglada människor...nu bär snart av. En del ändringar har det blivit..men det är fortfarande lika awsome!![]()
Hur ser upplägget ut nu då?
Fred ut
Upplægget ær ganska detsamma med några undantag. Før er som redan nu vet att ni vill vara med ær det bara att skriva ner en anmælan och skicka till min FR-mail (tills vidare). Tævlingen går av stapeln den 8-12 feb med start i revelstoke, før att sedan ta rogers pass och avslut i kicking horse.darle sa:Yes, hur ser planerna ut? Mkt som ska planeras på deltagarnivå också, afterskirek, matrek, ölrek mm.(mer?)PeeGee sa:ååh va nice!PNyberg sa:Så alla skidglada människor...nu bär snart av. En del ändringar har det blivit..men det är fortfarande lika awsome!![]()
Hur ser upplägget ut nu då?
Fred ut
Fett att ni ska vara i/runt Kicking. Jag landar den 17e jan...see you then!oscarius sa:Vi är två grabbar som på fredag når kiciking för att va därikring i vinter. Vi letar efter två till till vårt lille lag!
det kan vi nog ordna mang!The_teo sa:Det skulle vara riktigt kul att vara med....
Till er svenskar revelstokare och Kicking Horsare,
Har ni sovplats over sa mottages det garna. Da kan ni rakna med sovplats har i Fernie om ni vill komma och halsa pa.