Schweiz, Villars

bitsocker

Ny medlem
Schweiz, Villars
Om jag säger Villars, vad säger ni då?

Ska ner 8onde december stannar till april. Någon annan som styr kosan åt det hållet?

kärlek

Schweiz, Villars
Litet relativt okänt ställe med grymt bra förutsättningar för att åka puder. Vykorts-vacker by som ligger ungefär en timme från Genève med bil. Jag kommer att åka en del där i vinter (bor i Genève).

Schweiz, Villars
tjena. vi ska ner o köra en liten roadtrip mellan 26dec o 9jan.. har ingenstans o bo o tänkte prova lite olika orter.... har du ett golv för 3 pers eller bra tips på boende (billigt) så kan vi säkert ta en sväng förbi...
har inga orter spikade men vi kommer va i området!!!
patrik

Schweiz, Villars
Vet inte om det där var riktat till mig men jag svarar ändå :-)

Jag är i Sverige över jul och nyår så det blir tyvärr besvärligt... Billigt boende finns en del på franska sidan gränsen runt Genève (schweiziska hotell är generellt aningens dyrare även om det finns undantag).

Jag skrev ner lite info om ett gäng olika ställen i området här: https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=30092 Kika där för inspiration och idéer på ställen att besöka.

Schweiz, Villars
om det var riktat till mig, så hör av er om ett par veckor så ser vi hur landet ligger. går säkert att lösa på ett elelr annat sätt!

Tillbaka
Topp