S_vonSchmalensee
Ny medlem
Schyssta kläder.
http://www.lethaldescent.com/outerwear.html Schyssta kläder enligt mej iaf.
blir nog perfektDanYb0i sa:troru det funkar för mig som är 172 ?
google?DanYb0i sa:Nån som vet hur mycket ett tum är ? det står 30-38TM i midjan hur mycket blir det då ?
Vad fick han ge för det röda stället då?Rastavibrationer sa:En polare har också beställt det röda. Riktigt snyggt ställ faktiskt och bra pris dessutom, hoppas det är bra kvalla bara.
2500kr för hela dressen, 300kr frakt. sen tar de väll 1-3veckor att få dom kan jag tänka mig. vet inte hur många procent tullen är på men det är inte mer än 25% iaftrapp91 sa:helvete va clean aqua färgen va! Nån som vt hur lång tid de tar att beställa, kostnad osv ??
ok! thnx för info men såg att de va onesize... :/artisty sa:2500kr för hela dressen, 300kr frakt. sen tar de väll 1-3veckor att få dom kan jag tänka mig. vet inte hur många procent tullen är på men det är inte mer än 25% iaftrapp91 sa:helvete va clean aqua färgen va! Nån som vt hur lång tid de tar att beställa, kostnad osv ??
spelar väll ingen roll:Ptrapp91 sa:ok! thnx för info men såg att de va onesize... :/artisty sa:2500kr för hela dressen, 300kr frakt. sen tar de väll 1-3veckor att få dom kan jag tänka mig. vet inte hur många procent tullen är på men det är inte mer än 25% iaftrapp91 sa:helvete va clean aqua färgen va! Nån som vt hur lång tid de tar att beställa, kostnad osv ??
joo om man är 189-190... =Partisty sa:spelar väll ingen roll:Ptrapp91 sa:ok! thnx för info men såg att de va onesize... :/artisty sa:2500kr för hela dressen, 300kr frakt. sen tar de väll 1-3veckor att få dom kan jag tänka mig. vet inte hur många procent tullen är på men det är inte mer än 25% iaf
2503kr? jag tycker 2500 som jag skrev uppe är nog exaktkangaas sa:någon som vet exakta priset på de utan frakt?