scott 89 x acs

v-larsson

Aktiv medlem
scott 89 x acs
dessa billiga goggles tycker jag ser sköna ut. jag vet att ni kommer börja tragga om att jag ska köpa oakley men ialafall. passar dessa till hjälm?

scott 89 x acs
Släng upp en http://www.freeride.nu/review/view.php?id=2075 så man vet vad det är för goggles du snackar om.

Scott är bra, 89 är "original-bågen" som passar grymt bra till hjälm, ett rosa-rött, ventilerat dubbelglas till det och du har kanske "the most bang for your bucks!" bra allroundbriller till hyfsat pris.

Scott är äkta skidglasögon, allra helst 89-modellen. Finns inga Oakleys i världen som kan vara ballare.

Gällande recensionerna så tror jag vi kan ta dom med en hel skopa salt, recencenterna verkar själva vara mitt uppe i oakley-åldern...pubertet... kalla det vad ni vill, därav sågningen av utseendet,
Att han inte ser något när det är mörkt beror antingen på att han inte har hittat NightVision-knappen eller på att han har fel lins.

scott 89 x acs
Ta med hjälmen och prova, då kommer du få svar på både om de är sköna och passar med hjälm. Om de är snygga avgör du väl själv, men de är grymt prisvärda

scott 89 x acs
fick dessa i julklapp. men skummgummi kanten gick ner över så dom skavde så jag skulle byta dom men det var fel på alla typ. så jag tog pengarna och köpte ett par messenger istället för 400

Tillbaka
Topp