viktorswe Medlem 2007-01-13 Scott Aztec pro | Scott P3 #1 Tjenna Funderar på att köpa nya skidor och funderar på Scott Aztec pro | Scott P3. men Undrar bara, fungerar Scott P3 eller Scott Aztec pro fungerar bäst i pisten och varför är den ena bättre. Tack för svar!
Tjenna Funderar på att köpa nya skidor och funderar på Scott Aztec pro | Scott P3. men Undrar bara, fungerar Scott P3 eller Scott Aztec pro fungerar bäst i pisten och varför är den ena bättre. Tack för svar!
B BigAir Guest 2007-01-13 Scott Aztec pro | Scott P3 #2 Kör du mycket park? Ta P3. Vill du ha en allround skida som funkar både i och utanför pisten så Aztec. Ingen av dom är dålig men jag hade nog tänkt såhär: Park: P3 Off-pist: Aztec Sen tror jag båda funkar ganska bra i pisten men aztecen är nog lite skönare i pist.. Senast ändrad: 2007-01-13
Kör du mycket park? Ta P3. Vill du ha en allround skida som funkar både i och utanför pisten så Aztec. Ingen av dom är dålig men jag hade nog tänkt såhär: Park: P3 Off-pist: Aztec Sen tror jag båda funkar ganska bra i pisten men aztecen är nog lite skönare i pist..
viktorswe Medlem 2007-01-13 Scott Aztec pro | Scott P3 #3 inte kört så mycket park hittils ska nog köra en del i år. så det får väl bli p3.