Scott lr Burton jacka det är frågan!?

länken till boardstore funkar inte....
men vad har du för färg på brallorna då? ta den jacka som matchar brallorna bäst...

Såvida du har bruna byxor och det stämmer överens med scottjackans bruna detaljer så kör den, men har du svarta eller någon annan färg på byxorna så kör burtonjackan.

Senast ändrad:
svårt att bestämma dej?

skriv upp scott resp. burton på två lappar alt skriv ut bilderna. tejpa upp dem brevid varandra på väggen. ta på dej ögonbindel, placera en penna i ena handen och snurra ett antal varv. försök sedan sätta ett kryss på nån av lapparna. köp den jackan.

burton, burton. men det beror ju på vad du har för byxor. har du till exempel bruna så tycker jag scott.. har du vita tycker jag burton jackan. men som sagt det beror ju på vad du har för pants alltså :P

Vad spelar det egentligen för roll vad vi tycker ? De är ju ändå inte vi som ska ha den på oss. Det sämsta man kan göra när man ska köpa typ klädesplagg mm, är enligt mig att fråga någon annan. De är väll ändå inte dem som ska köpa och använda plagget utan de är ju DU själv som gör det. Därför är det viktigast att du trivs i det.

båda är fett me feta xD men scott om du har bruna pants och burton om du har tex svarta..

Tillbaka
Topp