Det är precis som du skriver en specialupplaga av Santiago Pure. Det är samma skida som vanliga 193:an men den är lite styvare och klädd med svart "päls" på ovansidan.
Den som MartinT skriver om är antagligen samma sak fast modellen Aztec som är klädd med en vit/brun/svart "päls".