Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
man behöver absolut inget intyg till att söka jobb som skidlärare i Sälen. Dock är det ju bra om man har ett intresse för barn och skidåkning...christian_L sa:wtf redan ansöka? meeehhh hade tänkt söka till skistar i sälen? hur fan gör man? har hört att man måste ha intyg från en skidlärare att man kan svänga ordentligt när man ansöker? och jag har ingen sånt intyg :S
Hehe intresse för "barn" och skidåkning. Tyckte det var lite kul :P:Dbobibacken sa:man behöver absolut inget intyg till att söka jobb som skidlärare i Sälen. Dock är det ju bra om man har ett intresse för barn och skidåkning...christian_L sa:wtf redan ansöka? meeehhh hade tänkt söka till skistar i sälen? hur fan gör man? har hört att man måste ha intyg från en skidlärare att man kan svänga ordentligt när man ansöker? och jag har ingen sånt intyg :S
lycka till
Du får så mycket feedback, och åkning med instruktör så du utvecklas riktigt mycket redan första året. Är du vanlig sportlovsskidåkare som åker med parallela skidor och någorlunda driv i svängarna och framförallt motivationen har att bli en bättre skidåkare så ska det inte vara några problem. Vi har några i klassen som åkt mest snowboard som senaste åren men blivit riktigt duktiga under dom veckor vi vart på utbildningar och haft åkning med instruktörer. Det krävs ju inget bevis på hur bra skidor du åker, dom tar in på en personlig intervju där dom bedömer om du skulle passa bra som skidlärare eller inte.empuu90 sa:Altså hur bra skidor behöver man kunna¨åka för att söka till scott?
Då lär det inte vara några problem. Men räkna med att du får åka mycket skidor, och inte lika mycket bräda. För att klara uppåken så bör man åka en del på sin lediga tid, i alla fall inför steg 3 och steg 4.. Sök, så ses vi kanske under någon av intervjudagarna!empuu90 sa:Ok tack för svar.
Åkt skidor sen jag var typ 4 år, men gick över till snowboard för 5 år sen, har inte blivit mkt skidor sen dess, men då och då och jag kan ju åka.