Scott yz0 VS Kona Shred.

• Trådstartare Trådstartare nvm
  • Start datum Start datum
N

nvm

Guest
Scott yz0 VS Kona Shred.
tja jag funderar på slänga ut min Extreme Sniper nästa år och köpa riktig dirt så. jag undrar vilken av Scott yz0 2007 eller Kona Shred 2007 är bästa köp. om det blir Scott köper jag Small ram och om det blir Kona Xsmall. om det har nån betydelse.

Skriv era komentarer om hojjarna. och varför den andra är bättre. osv

Scott yz0 VS Kona Shred.
Köp en Scott, Kona om du vill det är mycket mer svårsålda plus att geometrin på Konas ramar är helt värdelös.
Sen klart att Kona har sina fördelar för att de flesta komponenter som sitter på håller ofta en schysst kvalité men jag tycker du ska satsa på en Scott yz0.
Ramen är helt och hållet beroende på hur du ska använda den men du skriver dirt så då tycker jag en small låter mycket bra då det är lättare att ha kontroll över en liten cykel!

Tack för mig!

Scott yz0 VS Kona Shred.
Scott yz0 tycker jag för dt är mycket mer känsla än i en kona shred. Om du vill ha en bekväm cykel som du trivs med så ska du köpa en yz0. har en sådan själv som fungerar som den ska och väldigt lätt att hantera.

Scott yz0 VS Kona Shred.
Asså en riktig dirt är ingen av dom två hojjarna, båda kommer att börja krångla efter typ 2 månader av effektiv dirt...
Tycker du ska gå in på t.ex www.swebikers.se och leta efter en schysst beggad hojj för omkring 8 lax.
Om inte så tycker jag att du ska satsa på en Kona Shred 07 för 07:orna har FSA delar istället för Truvativ vilket är ett + och en xsmall shred går ganska fint i dirten (som prova på hojj)
Men en beggad för 8lax kommer langa sönder både Shreden och YZ0an....

Tillbaka
Topp