Scratch 05/06

• Trådstartare Trådstartare H-T
  • Start datum Start datum
H

H-T

Guest
Scratch 05/06
Tjaa..

Är det någon som kört nya scratch-skidan (05/06) och kan säga vad han/hon tycker om den. är den skön i parken, pisten och pudret ? och hur stor skillnad är det på den och förra årets?

Scratch 05/06
ett tips för er pojkar är att åka på en skidtestar helg, en sån är helt ovärdelig att ha i ryggen om man ska köpa skidor. brukar kosta 900-1000:- för 2-3 dagar med boende och liftkort:)

Scratch 05/06
grejen är den att jag behöver köpa nya lagg hyfsat snart så jag skulle behöva veta om jag ska satsa på dom eller ett par andra. så jag har varken pengar eller tid att åka på en skidtestarhelg.

men bra ide annars.

någon som har åkt dessa lagg? skulle sitta fint med lite kommentarer.

Scratch 05/06
Hej pojkar!
Scratch FS har blivit hårdare än fjolårets Vinröd/ljusblåa. Den har 84mm midja, där fjolårets hade 80mm, den är lika mjuk längst fram och längst bak men klart hårdare för säkrare beteende på hårt eller i landningar. Den nya är ful med varningstejp på ena skidan, men den syns bra i media - smart!
Scratch BC har blivit ännu ännu bredare - 98mm midja! Ross följer Hendryx med korta längder och ökade midjor. Scratch BC finns från 171cm! BC-tjej-historien fortsätter - hon tar ngt i munnen...

Scratch 05/06
fortfarande inget bra svar hur den är i parken, pisten och pudret. någon som vet? rabla inte upp alla tekniska saker, jag vet redan om dom.

Scratch 05/06
Håller med da fluffsurfer. Kom igen nu! Gräv i hjärnan efter härliga skidminnen med den här skidanoch dela med er.

Tack på förhand

Scratch 05/06
Är det någon som har lite ytterligare information än det som står i rescensionerna angående Scratch BC? Jag vill helst inte lite på magkänslan när jag beställer dem nu på fredag... Det måste ju vara lite fler människor som har testat dem än de få som har rescenserat! jag vill verkligen ha hjälp!

Tillbaka
Topp