Scratch fs vs Mad_trix

magnus

Medlem
Scratch fs vs Mad_trix
Skla köpa nya lagg och det står mellan mad_trix, 2500 kr på stadium eller sracth fs, 4000 på stadium. Jag undrar först och främst om scratchen är så mjuka och livlösa i pisten som alla säger. (väger 65 kg) och vad har mad trixen för radie vid 180 cm. Tack på förhand

Scratch fs vs Mad_trix
Hej! köp mad_trixen för du får dom SÅÅÅÅÅ billigt å köp dom snabt för dom lär ta slut för igentligen kostar den 6-7 tusen typ! så 1: du tjänar svinmycke på det! 2: dom e OTROLIGT sköna!

Scratch fs vs Mad_trix
Han måste säkert tro att du menade madtrix mojo/jojo som han åker på. Men du menade säkert den lite äldre modellen som jon ollson åkt på i typ 100 år, den mörggråa och vita?

Hur som helst skulle jag lägga slantarna på ett par madtrix, dels priset. dels för att har du hört att scratchen ska vara mjuka och livlösa är säkert så fallet. Annars kan du ju kolla recensionerna under tjänster fliken i menyn.

god lycka.

Scratch fs vs Mad_trix
jag tror scratch har bättre pistegenskaper än mad trix, o jag tror båda är lika bra i luften. jag skulle köpt scratch, dem grymt mkt snyggare oxå.

Scratch fs vs Mad_trix
Har åkt nyare modellen av mad trix men är det inte så stor skilland mot den gamla kan jag säga såhär:
Mad trix: hård styv skida med en del sväng i, perfekt och underbar att hoppa med, i pisten är den dock vara lite styv och oskön. Däremot stabil även i högre fart.
Scratch FS: Mjuk och följsam skida, skön att glida med i pisten, ganska bra sväng i den med faktiskt, går hyfsat att hoppa med men långt ifrån lika sköna att hoppa som mad trix.
Har inte testat i hög fart dock.

Slutsatsen blir: Ska du inte i stort sett bara glassa omkring i pisten så väljer du mad trix :D. Scratch är en skön skida men nu är den ju både dyrare och så är ju mad trixen så jäävla skön att hoppa med :D

Tillbaka
Topp